DM-kampanje for trykksaker

Moleskin.PNG (thumbnail)For bare få år siden var det vanlig at reklamebyråene var utstyrt med et rikholdig papirprøvebibliotek. Men slik er det ikke lenger. Print Power Norge arbeider for å styrke papirbasert kommunikasjon. Papir er fortsatt en meget viktig kanal for store og små annonsører – og det virker, sier Pål Stensaas hos bransjeforeningen. Ny teknologi har dessuten gitt mange spennende muligheter for kombinasjoner av papirbasert og digital formidling. Det vil Print Power Norge vise med en kreativ DM-kampanje rettet mot de kreative miljøene i reklamebransjen.

Rundt 200 byråledere og AD-er vil motta et DM i posten i løpet av juni måned. DM-en viser flere av de mulighetene man har til å påvirke ulike markeder gjennom papirkanalen. De første mottakerne som responderer på kampanjen vil få muligheten til å lage sin personlige Moleskin notatbok. Forsiden på notatboken blir preget med et avtrykk av mottakerens hånd, slik det er vist på bildet.

Denne kampanjen blir gjennomført i alle 13 Print Power- medlemslandene, forteller Pål.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *