DM-kampanje for trykksaker

PUBLISERT: 24 mai 2013
OPPDATERT: 24 mai

Moleskin.PNG (thumbnail)For bare få år siden var det vanlig at reklamebyråene var utstyrt med et rikholdig papirprøvebibliotek. Men slik er det ikke lenger. Print Power Norge arbeider for å styrke papirbasert kommunikasjon. Papir er fortsatt en meget viktig kanal for store og små annonsører – og det virker, sier Pål Stensaas hos bransjeforeningen. Ny teknologi har dessuten gitt mange spennende muligheter for kombinasjoner av papirbasert og digital formidling. Det vil Print Power Norge vise med en kreativ DM-kampanje rettet mot de kreative miljøene i reklamebransjen.

Rundt 200 byråledere og AD-er vil motta et DM i posten i løpet av juni måned. DM-en viser flere av de mulighetene man har til å påvirke ulike markeder gjennom papirkanalen. De første mottakerne som responderer på kampanjen vil få muligheten til å lage sin personlige Moleskin notatbok. Forsiden på notatboken blir preget med et avtrykk av mottakerens hånd, slik det er vist på bildet.

Denne kampanjen blir gjennomført i alle 13 Print Power- medlemslandene, forteller Pål.

Siste nytt

Ny beskyttelsesfilm for frontruter: "Utrolig stort marked"

Hexis bestselgende lakkbeskyttelsesfilm Bodyfence kommer med en ny film for å beskytte frontruter.
fukt_9373

HP med nye lateks-maskiner

På ISA Sign Expo 2025  annonserte HP sine nye Latex 730- og HP Latex 830-printerserier, som er selskapets nyeste generasjon av vannbaserte HP Latex-storformat printløsninger.
hp-pixel-desktop

Fujifilm lanserer storformat single-pass løsning på FESPA

Fujifilm er tilbake på FESPA og viser frem sine nyeste løsninger for storformatprinting.
FUJ16_HS3000

Unike prosjekter er drivkraften for Colormaster

Produksjon av en gigantisk melkesjokolade for en TV-produksjon den ene dagen, fotoutskrifter til utstilling den neste og butikkmaterialer den tredje. Hos Oslotrykkeriet Colormaster er ingen dager like.
Colorado 1

Les videre

Durst Group kjøper Callas Software

Med kjøpet baner Durst veien for en åpen trykkeribransje, hvor målet er en mer intelligent og problemfri automatisering mellom maskiner, programvare og printprosesser.
Seggern_Gamper

Omikai Systems kjøpes opp av europeisk leverandør

Omikai Systems leverer skybaserte forretnings- og netthandelssystemer for grafiske designselskaper. Nå kjøpes det svenske selskapet opp av belgiske CERM.
L-R-Jan-Heyse-CEO-at-Cerm-and-Mathias-Erlandsson-CEO-at-Omikai-740x450-1

UPM stenger papirfabrikk i Tyskland

UPM fortsetter å tilpasse sin papirkapasitet til kundenes etterspørsel og planlegger derfor å stenge papirfabrikken i Ettringen, Tyskland permanent.
upm-ettringen

Print.com investerer for sterk internasjonal posisjon

Print.Group, holdingselskapet bak den europeiske printplattformen Print.com, har kjøpt opp trykkeriet Simian. Oppkjøpet inkluderer salgsplattformene Reclameland, Flyerzone og Drukland samt Simians 23.000 kvadratmeter store produksjonsanlegg nær Groningen i Nederland.
MarcoAarnink-WouterHaan-2