Konica Minolta med solid tilstedeværelse på Ipex 2014

Konica Minolta
Konica Minolta vil være det selskapet med størst tilstedeværelse på Ipex 2014 (24.–29. mars 2014 i London ExCeL), med et gulvareal på 1200 kvadratmeter. Dette understreker selskapets visjon om å levere «en enkel overgang til digital utskrift», og selskapets status som foretrukket partner for en bransje i endring og med strenge krav til sitt produksjonsutstyr.

– Konica Minoltas avanserte løsninger gir en betydelig verdi til kundene. Deltakelse på Ipex er helt perfekt i forhold til vårt mål. Vi investerer i utvikling av tekniske innovasjoner og har fokus på fremtiden til vår bransje, Ipex er den viktigste internasjonale messen for Konica Minolta i 2014, sier Olaf Lorenz, General Manager, International Marketing Division, Konica Minolta Business Solutions Europe.

– Jeg er glad vårt moderselskap ser alle mulighetene og nødvendigheten med en tilstedeværelse under kommende IPEX-messe sier Morten Hegge i Koncia Minolta Norge. – Med alle de nye løsningene vi nå snart vil lansere, ny serie digitaltrykkmaskiner og banebrytende inkjetteknologi vil IPEX være en utmerket arena for våre kunder til å bli oppdatert. Konica Minolta Norge arrangerer reise for en stor gruppe kunder til London og IPEX i mars 2014.

Konica Minoltas stand vil være plassert i hjertet av Ipex 2014, ved siden av Cross Media 2014, som vil være samlokalisert med Ipex 2014 på ExCeL International Exhibition Centre. Denne messen vil tilføre Ipex 2014 en kreativ og unik vinkling, ved å tiltrekke seg markedsførere, designere og trykkerier. Med en løsninger som leverer best i klassen-teknologi for farge og sort/hvitt, ulike programvareløsninger som automatiserer print mot Konica Minoltas systemer og selskapets avanserte tilbud av kundeorienterte markedsføringstjenester, er Cross Media på Ipex en perfekt arena for Konica Minolta.

Trevor Crawford, Event Director, Ipex 2014, kommenterer: – Vi er svært glade for Konica Minoltas støtte til Ipex 2014. Funnene fra den uavhengige internasjonale markedsundersøkelsen vi bestilte i 4. kvartal 2012, peker på næringens behov for at Ipex utvikler seg fra å være en generell printmesse, til å være en mer målrettet utskrift og multimedia-messe, som understreker den viktige rollen til utskrift. Dette avspeiler den videre utviklingen i Konica Minoltas tilbud, og vi ser frem til å jobbe tett med dem i de kommende månedene for å sikre at de kan nyttegjøre seg av den ekstra verdien vi har fått på plass for å støtte utstillerne.

Hovedfokus for Konica Minoltas deltakelse på Ipex 2014 i London er å understreke selskapets mål om å bli en foretrukket leverandør til trykkerier og grafisk bransje. – Vi vil vektlegge å vise konkrete løsninger knytte til applikasjoner som web til print, cross media, fargestyring, variabel dataprint, arbeisflytautomatisering og selvfølgelig er det hele tett knyttet opp mot nye og spennende fargemaskiner sier produktsjef Morten Hegge.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *