Nå nærmer AGI Publishing House sin konferanse om digitalt tekstilprint seg raskt! Den 6. februar finner den sted på Kistamessen i Stockholm. På konferansen vil tre viktige spørsmål besvares: Hvilke forretningsstrategier gjelder? Hvilket utstyr er nødvendig? Hvor er kundene?
Anvendelsen av digitalt tekstilprint til fremstilling av forskjellige produkter har steget i løpet av de siste årene. Stadig flere bedrifter benytter teknologien, og ser muligheter ved å trykke på tekstiler i flere farger med lave eller ingen oppstartskostnader. Dette innebærer at bedriftene tjener penger helt fra starten.
Den voksende e-handel for forbruksvarer har også bidratt til den økte etterspørselen på personaliserte produkter, som unike mønstre og motiver på stoffer og innredningsdetaljer.
I dag tillater teknologien print on demand og effektiv produksjon av alt fra direkte print på tøy til storformatbannere på tekstil.
Hvis du vil vite mer om forretningsmodeller, investeringsstrategier og hvordan du finner nye kunder med digitalt tekstilprint, skal du avgjort ta en tur til Stockholm og delta på konferansen Digitalt tekstilprint.