230 000 personaliserte bøker i kampanje

PUBLISERT: 31 mars 2014
OPPDATERT: 21 mars

lasertryck

Som ledd i en stor reklamekampanje sender trykkerikonsernet Lasertryck ut 230 000 innbundne og personaliserte bøker til potensielle kunder i hele Skandinavia. Boken inneholder firmaets produktkatalog.

– Vi har utformet vår produktkatalog som en innbundet bok med mottakerens navn inngravert på forsiden. Vi håper at dette kommer til å skape ytterligere bevissthet om våre produkter. Du kaster ikke bare en ordentlig bok – og absolutt ikke om ditt navn er på forsiden, sier Anders Grönborg, adm dir på Lasertryck.se AB.

– Vi vet at våre kunder er spredt over alle bransjer, og alt fra enkeltmannsforetak til børsnoterte selskaper. Derfor må vi tenke i stort perspektiv når vi adresserer potensielle kunder, og det er det vi gjør med denne kampanjen, sier Anders Grönborg.

Bokprosjektet er bare en av flere store kampanjer som Lasertryck planlegger å lansere i løpet av året. Man trykker selv alle bøker og den første delen er allerede sendt ut. Konsernet har i de siste årene hatt en betydelig vekst. I 2012 viste regnkapene en inntektsøkning med 29 prosent, og den positive trenden har fortsatt i 2013 – i en grafisk industri med tøffe markedsforhold. Reklamekampanjen skal bidra til at 2014 kommer til å bli enda bedre enn foregående år og til å styrke selskapets posisjon som det største nordiske digitaltrykkeriet.

Les videre

Fotoprint med stor wow-effekt

Hvordan kan man skille seg ut i et marked i endring? For FotoPhono, som har lang erfaring med å produsere kunsttrykk, var svaret å satse stort på maskinsiden. Ikke minst for å kunne tilby ChromaLuxe-produkter av høy kvalitet.
FotoPhono kollage

Hatlehols Grafiske tok over Unitrykk

Nytt fra Sunnmøre: Hatlehols Grafiske AS tok over Unitrykk AS fra 1. juni.
102646849

Aksell styrker sin kapasitet sammen med Ricoh

Ricoh Norge kunngjør signeringen av en betydelig ny ordre med Aksell i forbindelse med Drupa-messen i Düsseldorf. Avtalen gjelder tonerpressen Ricoh Pro C9500 som ble lansert i fjor høst.
Ricoh Aksell

Bransjens beste ble kåret under EDP Awards

Under Drupa delte European Digital Press Association (EDP) ut sine årlige priser EDP Awards. Totalt fikk 24 vinnere tildelt en plakett i sju ulike kategorier. Benny Landa fikk utmerkelsen ”Lifetime Achievement Award” som ble utdelt for første gang.
edpawards02024-highres-32-1024x683

Siste nytt

Handel på Drupa: RK Grafisk først i Norge med kjempemaskin fra MGI

RK Grafisk styrker sine muligheter til foredling med partiell lakk og varmfoliering ved å investere i en MGI Jetvarnish 3D Evo75. Handelen ble gjort på Drupa og installasjonen blir den første i Norge.
KM RK Grafisk

Stor skjærebordspesial: Bordene blir større og mer automatiske

Skjærebord finner veien inn i stadig flere grafiske bedrifter. Flatbed-skjæreteknologien rommer så mange muligheter for etterbehandling av spesielle medier, og effektiviteten og automatiseringen vokser raskt.
cut_02

Produktregn hos jubilerende Plockmatic

Plockmatic stiller med rekordmange nye produkter under årets Drupa. Ikke minst en ny generasjon av den trofaste Morgana DigiFold som har fått tillegg av Ultra.
Plockmatic-1-1024x683

Ricoh: "Alle vil se utviklingen på inkjetsiden"

Bli med Sign&Print på en omvisning blant raske jaguarer, ørner og kraftige drager på Drupa-messen. Hva snakker vi om? Ricohs nye maskinavatarer selvfølgelig!
ricoh-DSC0676