230 000 personaliserte bøker i kampanje

PUBLISERT: 31 mars 2014
OPPDATERT: 21 mars

lasertryck

Som ledd i en stor reklamekampanje sender trykkerikonsernet Lasertryck ut 230 000 innbundne og personaliserte bøker til potensielle kunder i hele Skandinavia. Boken inneholder firmaets produktkatalog.

– Vi har utformet vår produktkatalog som en innbundet bok med mottakerens navn inngravert på forsiden. Vi håper at dette kommer til å skape ytterligere bevissthet om våre produkter. Du kaster ikke bare en ordentlig bok – og absolutt ikke om ditt navn er på forsiden, sier Anders Grönborg, adm dir på Lasertryck.se AB.

– Vi vet at våre kunder er spredt over alle bransjer, og alt fra enkeltmannsforetak til børsnoterte selskaper. Derfor må vi tenke i stort perspektiv når vi adresserer potensielle kunder, og det er det vi gjør med denne kampanjen, sier Anders Grönborg.

Bokprosjektet er bare en av flere store kampanjer som Lasertryck planlegger å lansere i løpet av året. Man trykker selv alle bøker og den første delen er allerede sendt ut. Konsernet har i de siste årene hatt en betydelig vekst. I 2012 viste regnkapene en inntektsøkning med 29 prosent, og den positive trenden har fortsatt i 2013 – i en grafisk industri med tøffe markedsforhold. Reklamekampanjen skal bidra til at 2014 kommer til å bli enda bedre enn foregående år og til å styrke selskapets posisjon som det største nordiske digitaltrykkeriet.

Siste nytt

Ni tips om hva du kan se på Fespa

Fespa i Berlin står for døren og det er alltid spennende å se i hvilken retning leverandørene har valgt for å styre sin utvikling. Sign&Print har plukket ut ni interessante nyheter på årets messe.
Fespa kollage

Video: Peter Ollén om fremtiden for grafisk bransje

Da Sign, Print & Promotion-messen ble arrangert på X Meeting Point utenfor Oslo i midten av mars, var Peter Ollén fra AGI Media en av foredragsholderne på scenen. Peter Ollén er også parlamentsmedlem for Moderaterna i Sverige.
Peter-Norge-e1743685864737-768x512

Heidelberg feirer 175-års jubileum!

11. mars 1850 – for 175 år siden – åpnet Hemmer, Hamm & Co. klokkestøperi og maskinverksted i Frankenthal. I tillegg til klokker laget de også trykkpresser, som la grunnlaget for selskapet som nå heter Heidelberger Druckmaschinen AG. Presisjon, kvalitet og innovasjon var suksessfaktorene som forvandlet Heidelberg fra et verksted med base i Pfalz-regionen i Tyskland til en global aktør i trykkeribransjen.
Tigel

Durst Group kjøper Callas Software

Med kjøpet baner Durst veien for en åpen trykkeribransje, hvor målet er en mer intelligent og problemfri automatisering mellom maskiner, programvare og printprosesser.
Seggern_Gamper

Les videre

Ni tips om hva du kan se på Fespa

Fespa i Berlin står for døren og det er alltid spennende å se i hvilken retning leverandørene har valgt for å styre sin utvikling. Sign&Print har plukket ut ni interessante nyheter på årets messe.
Fespa kollage

Durst Group kjøper Callas Software

Med kjøpet baner Durst veien for en åpen trykkeribransje, hvor målet er en mer intelligent og problemfri automatisering mellom maskiner, programvare og printprosesser.
Seggern_Gamper

Omikai Systems kjøpes opp av europeisk leverandør

Omikai Systems leverer skybaserte forretnings- og netthandelssystemer for grafiske designselskaper. Nå kjøpes det svenske selskapet opp av belgiske CERM.
L-R-Jan-Heyse-CEO-at-Cerm-and-Mathias-Erlandsson-CEO-at-Omikai-740x450-1

Bildekavalkade fra Sign, Print & Promotion Del 2

Vi har samlet flere bildeglimt fra Sign, Print & Promotion-messen 2025. Neste messe arrangeres om to år, så sett av 17.-18. mars 2027 i kalenderen allerede nå. Vi sees!
Bildekavalkade