230 000 personaliserte bøker i kampanje

lasertryck

Som ledd i en stor reklamekampanje sender trykkerikonsernet Lasertryck ut 230 000 innbundne og personaliserte bøker til potensielle kunder i hele Skandinavia. Boken inneholder firmaets produktkatalog.

– Vi har utformet vår produktkatalog som en innbundet bok med mottakerens navn inngravert på forsiden. Vi håper at dette kommer til å skape ytterligere bevissthet om våre produkter. Du kaster ikke bare en ordentlig bok – og absolutt ikke om ditt navn er på forsiden, sier Anders Grönborg, adm dir på Lasertryck.se AB.

– Vi vet at våre kunder er spredt over alle bransjer, og alt fra enkeltmannsforetak til børsnoterte selskaper. Derfor må vi tenke i stort perspektiv når vi adresserer potensielle kunder, og det er det vi gjør med denne kampanjen, sier Anders Grönborg.

Bokprosjektet er bare en av flere store kampanjer som Lasertryck planlegger å lansere i løpet av året. Man trykker selv alle bøker og den første delen er allerede sendt ut. Konsernet har i de siste årene hatt en betydelig vekst. I 2012 viste regnkapene en inntektsøkning med 29 prosent, og den positive trenden har fortsatt i 2013 – i en grafisk industri med tøffe markedsforhold. Reklamekampanjen skal bidra til at 2014 kommer til å bli enda bedre enn foregående år og til å styrke selskapets posisjon som det største nordiske digitaltrykkeriet.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Swissqprint støtter seg på mer ytelse og automatisering

Tekst: Roger Stormo |

Den sveitsiske storformatspesialisten SwissQprint lytter til sine kunder når det gjelder hastighet, automatisering og større brukermuligheter. Det er rulleprinteren Karibu som nå slippes i en raskere modell med tillegg som automatisk dobbeltsidig utskrift og neonblekk. Sign & Print går i dybden med nyhetene i et intervju med selskapets produktsjef Maurus Zeller.

Publisert av: