Ricoh åpner europeisk showroom i England

PUBLISERT: 15 september 2014
OPPDATERT: 21 mars

ricohcentreDet nye Ricoh Customer Experience Centre er et state-of-the-art showroom for demonstrasjon av trykksakproduksjon og er også et utstillingsvindu for integrerte løsninger fra Ricoh og deres partnere. Besøkende vil kunne oppleve et bredt spekter av ende-til-ende arbeidsflyt og prosesser før disse iverksettes i sin egen produksjon. Utstillingslokalet ligger i Ricoh Products Ltd fabrikk i Telford, Storbritannia og åpner offisielt den 4 november 2014.

Ricoh Customer Experience Centre vil hjelpe kunder å identifisere forretnings og produksjonsforbedringer og gir dem mulighet til å gå gjennom alle prosessene slik at de kan velge den optimale løsningen for sine virksomheter. Det vil også vise hvordan disse forbedringene kan implementeres sømløst med Ricohs etterbehandlingsutstyr og programvareløsninger.

Ricoh Customer Experience Centre vil gjøre det enklere for eksisterende og potensielle kunder over hele Europa for å få tilgang til disse ressursene, inkludert – for første gang i Ricoh Europe – Ricoh  inkjetutskriftsløsninger for papirbaner. I tillegg vil Ricoh bruke senteret til intern og ekstern opplæring, og for å teste prosesser, media og produksjonsmetoder som utvider grensene og maksimerer verdier for kunden.

Ricohs partnere vil også kunne bruke senteret for å i fellesskap utvikle en effektiv integrasjon av løsninger for å skape en optimal arbeidsflyt. Den nye europeiske senteret supplerer det nye globale Customer Innovation Center i USA, som ligger i Boulder, Colorado.

Les videre

Ricoh Norge flytter hovedkontoret

Ricoh Norge åpner sitt nye hovedkontor i Kværnerbyen, hvor 75 ansatte vil være tilknyttet. Kontoret har 28 arbeidsplasser og 6 touchdown-plasser, alle administrert gjennom Ricoh Spaces, en egenutviklet webapplikasjon for bestilling av arbeidsbord, møterom og parkering.
Ricoh-3-kollage

Scandraft etablerer lager i Drøbak

Materialleverandøren Scandraft har nylig åpnet ett nytt lager i Drøbak. Dette skal styrke servicenivået til de norske kundene, med ambisjonen om å bli Norges ledende leverandør av grafiske materialer.
Media

Tetra Pak elektrifiserer transporter mellom lagre i Malmø

For første gang bruker Tetra Pak en helelektrisk lastebil. Lastebilen har avgang fra Tetra Pak i Lund, hvor den blir lastet over natten. Deretter lastes den og kjøres til to eksterne lagre i Malmø havn.
tetra-lastbilx

Xerox kjøper opp Lexmark

Xerox Holdings Corporation kunngjør at de kjøper Lexmark International i en avtale verdt 1,5 milliarder dollar, inkludert overtatt gjeld. Kjøpet forventes gjennomført i andre halvdel av 2025.
Xerox-logo-sign

Siste nytt

Ricoh Norge flytter hovedkontoret

Ricoh Norge åpner sitt nye hovedkontor i Kværnerbyen, hvor 75 ansatte vil være tilknyttet. Kontoret har 28 arbeidsplasser og 6 touchdown-plasser, alle administrert gjennom Ricoh Spaces, en egenutviklet webapplikasjon for bestilling av arbeidsbord, møterom og parkering.
Ricoh-3-kollage

Roland DG lanserer nytt flaggskip i storformatserien

TrueVIS XP-640 er en 64-tommers eco-solvent inkjetprinter som, med et forskutt skrivehodedesign og finere dråpestruktur, leverer både høyere tetthet og hastighet.
XP-640_Printer

PrintVis leverer umiddelbare CO2-beregninger

PrintVis, den skybaserte administrasjonsplattformen for grafisk industri, har annonsert et strategisk partnerskap med CarbonQuota for å integrere automatiserte CO2-beregninger i printhåndteringsløsningen.
Dom-Harris-Kasper-Tomshoj

Addbrand vil vokse noe så inn i Norden: ”Vår ambisjon er konstant vekst”

Addbrand har de siste årene gjort flere oppkjøp, både i Sverige og resten av Norden, og ambisjonen er å vokse videre. Sign & Print har besøkt selskapets hovedkontor i Bankeryd for å høre mer om pågående initiativer og fremtidige vekstplaner.
Kartong