swissQprint lanserer to nye modeller

PUBLISERT: 13 april 2015
OPPDATERT: 13 april

swissQprint_Generation2_PR-kopiswissQprint presenterer to nye storformatskrivere på FESPA 2015. De to modellene Oryx 2 og Impala er begge tilgjengelige nå. Den sveitsiske utvikleren og produsenten vil også vise en ny arbeidsflyt for 3D-utskriftseffekter.

De nye Oryx 2 og Impala 2 UV-printerne vil få premiere på FESPA 2015, men bestillinger tas allerede imot. Brukerne vil få enda mer spillerom i sine formatvalg takket være en 2,5 × 2 meter stor flatbed på begge skriverne – noe som representerer en 25% større flate enn førstegenerasjons modellene. I tillegg leverer de nye systemene betydelig høyere produksjon enn sine forgjengere. Mellom 18. og 22. mai 2015 kan besøkende på stand Q27 i hall 6 på Fespa se de to nye swissQprint maskinene i aksjon.

I tillegg til de nye maskinene har den sveitsiske produsenten utviklet et integrert arbeidsflyt for droptix, swissQprint sin 3D-effekt. Denne arbeidsflyten gjør det til en lek å produsere de fascinerende 3D-effektene som imponerte besøkende på FESPA 2014. Dermed hjelper swissQprint også brukerne til å jobbe så effektivt som mulig gjennom hele prosesskjeden, ikke bare på selve trykkeprosessen.

Les videre

Sign, Print & Promotion bildekavalkade

Her er noen bildeglimt fra dag 2 på Sign, Print & Promotion-messen 2025.
frontimage

Plockmatic sparket i gang messen med et salg

Ålesundsbedriften Kortshop inngikk avtale på en maskin før Sign, Print & Promotion knapt hadde åpnet dørene. En skjæremaskin fra Mohr, solgt av Plockmatic, skal effektivisere produksjonen.
Plockmatic 1

Den første "Mystery Wrap"-vinneren kåret

Spandex lovet å utfordre deltakerne grundig i sin kreative folieringskonkurranse under Sign, Print & Promotion. Det løftet holdt de med glans.
Wrap 3

Brectus – hvor femårsplaner virker

Brectus i Moss har de siste par årene blitt mer produksjonsbedrift. Det betyr kortere leveringstid og større pågang fra forhandlerkunder innen media og reklame. Bedriften har også en god posisjon som leverandør til grafiske virksomheter.
Heidi-Hoen-Brectus

Siste nytt

Sign, Print & Promotion bildekavalkade

Her er noen bildeglimt fra dag 2 på Sign, Print & Promotion-messen 2025.
frontimage

Plockmatic sparket i gang messen med et salg

Ålesundsbedriften Kortshop inngikk avtale på en maskin før Sign, Print & Promotion knapt hadde åpnet dørene. En skjæremaskin fra Mohr, solgt av Plockmatic, skal effektivisere produksjonen.
Plockmatic 1

Den første "Mystery Wrap"-vinneren kåret

Spandex lovet å utfordre deltakerne grundig i sin kreative folieringskonkurranse under Sign, Print & Promotion. Det løftet holdt de med glans.
Wrap 3

Inkjet i høye hastigheter er fremtiden for Ricoh

Arkbasert toner er fortsatt et viktig segment for Ricoh, men det er innenfor inkjet det er et reelt potensial for både utvikling og vekst. Dette sier Eef de Ridder, visepresident for Ricoh Europes grafiske kommunikasjonssegment, i et intervju med Sign&Print.
Ricoh-Eef-2