Canon med ECO stift til bedriftsmarkedet

PUBLISERT: 3 august 2015
OPPDATERT: 3 august
imageRUNNER ADVANCE C3300
imageRUNNER ADVANCE C3300

Med lanseringen av imageRUNNER ADVANCE C3300-serien kan Canon levere med en intern etterbehandler som gir brukeren valgmuligheten mellom å stifte utskrifter automatisk, stifte dokumenter manuelt eller bruke nyvinningen ECO stifting. Den nye serien av multifunksjonelle utskriftsenheter forsterker ytterligere bedriftsmarkedets mest solgte utskriftsløsning for bedrifter, imageRUNNER ADVANCE serien.

Konvensjonell stifting
Dette benyttes ved vanlig stifting av opptil 50 ark med en eller to stifter, og er den mest benyttede metode for stifting av utskrifter i dag.

Manuell stifting
Mange av brukerne ønsker også å kunne stifte sine originaler etter innskanning eller kopioppdrag. Dette blir også elegant løst av samme enhet.

ECO stifting
Dette er nytt for de fleste. Den normale stiften i hjørnet erstattes med den nye ECO-stiftingen som er helt uten stift, men med samme effekt som vanlige stifter. ECO stifter er dermed et godt alternativ til å bruke metallstift.

De fleste utskriftsjobber på kontoret består av to til tre sider, derfor er det smart, økonomisk og miljøvennlig å benytte ECO-stifteren.

Metallstifter på avveie i teknisk utstyr er et kjent problem. Brukeren kan nå unngå metallstifter i forbindelse med makulering, og både bruker og selskap vil dermed oppnå en økt sikkerhet.

– Det er ikke ofte at man i disse dager kan presentere noe som skiller seg klart ut i markedet. Dette er veldig gøy, ikke minst fordi denne enheten gir brukere på kontoret funksjoner som er nyttige og smarte. Tre behov dekket på en gang – helt naturlig med den unike Canon iR ADVANCE C3300 serien, avslutter Stig Hvalryg, Product Business Developer, i Canon Norge.

Les videre

Ålgård Offset handlet for 12 millioner på Drupa

Ålgård Offset investerte 12 millioner kroner i ny stiftemaskin fra Müller Martini på Drupa-messen.
aalgaard-drupa1

Ricoh: «Alle vil se utviklingen på inkjetsiden»

Bli med Sign&Print på en omvisning blant raske jaguarer, ørner og kraftige drager på Drupa-messen. Hva snakker vi om? Ricohs nye maskinavatarer selvfølgelig!
ricoh-DSC0676

Fotoprint med stor wow-effekt

Hvordan kan man skille seg ut i et marked i endring? For FotoPhono, som har lang erfaring med å produsere kunsttrykk, var svaret å satse stort på maskinsiden. Ikke minst for å kunne tilby ChromaLuxe-produkter av høy kvalitet.
FotoPhono kollage

Marabu går grønt med ny sertifisering

Nylig ble blekkprodusenten Marabu sertifisert i henhold til Greenguard. En merking som viser at et produkt er testet og evaluert for å møte strenge grenser for kjemiske utslipp. Et budskap som Marabu legger vekt på under Drupa.
Marabu-4-1024x683

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324