Agfa Graphics med Storefront 3.0

agfa-storefront-3-kopi

Den nye versjonen av Agfa Graphics skybaserte web-til-trykk-flyt, Storefront, er lansert med fokus på forretningssiden av web-til-trykk.
Skandinavia er en av de mest aktive regionene innen web-til-trykk for business-to-business. Storefront 3.0 er utviklet for både Apogee og Asanti, og i den nye versjonen er det blant annet funksjoner for tilpasset sidefot og animerte bannere for onlinebutikker.
– Fra begynnelsen utviklet vi vår Storefront-løsning med automatisering i tankene, sier Andy Grant, programvaresjef på Agfa Graphics. Den tette integrasjonen med Apogees eller Asantis arbeidsflyt er ekstremt kraftfull og sparer en hel del tid, ettersom ordreinngangen bearbeides automatisk.
– Med den nye versjonen fokuserer vi mer på forretningssiden av web-til-trykk, der vi gjør det mulig for trykkerier å skape større og mer effektive forretninger, arbeide i større markeder, med støtte for å lage og distribuere elektroniske dokumenter, og håndtere ulike betalingsmodeller og fakturering, avslutter Andy Grant.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Swissqprint støtter seg på mer ytelse og automatisering

Tekst: Roger Stormo |

Den sveitsiske storformatspesialisten SwissQprint lytter til sine kunder når det gjelder hastighet, automatisering og større brukermuligheter. Det er rulleprinteren Karibu som nå slippes i en raskere modell med tillegg som automatisk dobbeltsidig utskrift og neonblekk. Sign & Print går i dybden med nyhetene i et intervju med selskapets produktsjef Maurus Zeller.

Publisert av: