lørdag 17. april – uke 15
Den nye versjonen av Agfa Graphics skybaserte web-til-trykk-flyt, Storefront, er lansert med fokus på forretningssiden av web-til-trykk.
Skandinavia er en av de mest aktive regionene innen web-til-trykk for business-to-business. Storefront 3.0 er utviklet for både Apogee og Asanti, og i den nye versjonen er det blant annet funksjoner for tilpasset sidefot og animerte bannere for onlinebutikker.
– Fra begynnelsen utviklet vi vår Storefront-løsning med automatisering i tankene, sier Andy Grant, programvaresjef på Agfa Graphics. Den tette integrasjonen med Apogees eller Asantis arbeidsflyt er ekstremt kraftfull og sparer en hel del tid, ettersom ordreinngangen bearbeides automatisk.
– Med den nye versjonen fokuserer vi mer på forretningssiden av web-til-trykk, der vi gjør det mulig for trykkerier å skape større og mer effektive forretninger, arbeide i større markeder, med støtte for å lage og distribuere elektroniske dokumenter, og håndtere ulike betalingsmodeller og fakturering, avslutter Andy Grant.
Den sveitsiske storformatspesialisten SwissQprint lytter til sine kunder når det gjelder hastighet, automatisering og større brukermuligheter. Det er rulleprinteren Karibu som nå slippes i en raskere modell med tillegg som automatisk dobbeltsidig utskrift og neonblekk. Sign & Print går i dybden med nyhetene i et intervju med selskapets produktsjef Maurus Zeller.
Publisert av:Det drar seg mot virtuelt Drupa og Konica Minolta inviterer oss inn til å registrere oss for websesjonene sine og få ny innsikt i deres teknologier innen produksjonstrykk, konvertering av etiketter, blekkskrivertrykk, utsmykning og etterbehandling.
Publisert av: