mandag 12. april – uke 15
Fornøyde samarbeidspartnere, Per Arild Alfheim (Xerox), Trond Torstensen (RM), Kjetil Fosstvedt (BizDoc) og Jørn Våraker (RM)
Renessanse Media AS er en av de aktørene som opplever økningen av etterspørsel av digitaltrykk, nå dobler de sin kapasitet og flytter inn i nye lokaler.
– Vi vokser raskt og lykkes meget godt med vår digitaltrykksatsning i markedet. Vi dobler kapasiteten og flytter inn i nye lokaler på Liertoppen, forteller Trond Torstensen i Renessanse Media.
– Vi har evaluert alternative digitale presser, og vår konklusjon er krystallklar; ingen ting matcher Xerox iGen150 og Nuvera 314 på trykk-kvalitet og produktivitet, forteller Jørn Våraker i Renessanse Media. – Derfor ble valget også denne gangen Xerox. I tillegg til at vi flytter eksisterende iGen150 og N314 til de nye lokalene i midten av september, så installeres i tillegg 2 helt nye presser, Xerox iGen150 og N314, sier Våraker videre.
Det drar seg mot virtuelt Drupa og Konica Minolta inviterer oss inn til å registrere oss for websesjonene sine og få ny innsikt i deres teknologier innen produksjonstrykk, konvertering av etiketter, blekkskrivertrykk, utsmykning og etterbehandling.
Publisert av:Det har foregått en handelslekkasje fra norske bedrifter til land med lave lønninger. Etter hvert som automatisering og robotisering fortrenger arbeidsplassene kan oppdragene finne veien hjem igjen. Dette gir ringvirkninger både i lavtlønns- og høytlønns-landene.
Publisert av: