Clear Channel med i FN-kampanje

PUBLISERT: 20 oktober 2015
OPPDATERT: 20 oktober
Clear_Channel_Sverige_AB10_v40_2015_Play_Stortavlor
Fra t-banen i Stockholm.

 

Clear Channel har inngått et samarbeid med det verdensomspennende prosjektet Project Everyone og det internasjonale kommunikasjonsbyrået Posterscope. Prosjektet ble initiert av filmskaperen Richard Curtis og har som mål å formidle FNs nye holdbarhetsmål for alle, overalt.

Den massive kampanjen skal nå 7 millioner mennesker i 7 dager gjennom kraftfulle bilder og Clear Channel bidrar med digitale skjermer og reklameplakater over hele verden. Totalt sett har over 125 mediepartnere over hele verden bidratt mer enn 140.000 skjermer i 450 byer i 28 land, for å formidle budskapet.

– For oss er det selvsagt flott å være i stand til å være involvert i å spre kunnskap og bevissthet om FNs bærekraft i Norden, sier Sofie Brangelina, presse- og kommunikasjonsansvarlig hos Clear Channel Sverige. Vi har en av de sterkeste kanalene til å nå et bredt publikum med budskapet til mennesker. Det å vite at kampanjen allerede er i gang over hele verden er ekstra krydder i denne sammenhengen og viser den fantastiske gjennomslagskraften utendørs reklame kan ha.

– Den beste muligheten for oss å nå FNs holdbarhetsmål er å sikre at alle kjenner disse målene, og det er der Project Everyone kommer inn med sine mange samarbeidspartnere, sier Richard Curtin, grunnleggeren av Project Everyone. Jeg har blitt overveldet av responsen som jeg har fått for initiativet, fra såvel varemerker som forbrukere og institusjoner. Posterscope har vært en sentral aktør for å få aktørene innen utendørs reklame til å hjelpe oss å få vårt budskap ut og øke bevisstheten om problemet. Med deres hjelp har vi sikret overflatene på de viktigste stedene over hele verden, slik at vi kan visualisere hva Project Everyone og holdbarhetsmålene står for.

Siste nytt

Durst satser på egen flatbed når Vanguard fases ut

På årets Fespa bød Durst Group på fire premierer, ikke minst den nye flatbed-modellen P5 X, som blir selskapets sterke kort i Europa når salget av Vanguard opphører.
Durst-Christian-1024x683
Durst satser på egen flatbed når Vanguard fases ut

Omtagning for Marabu efter Vanguards sorti

Blekkprodusent og maskinforhandler Marabu ser etter nye partnere. Det ble nylig besluttet at Vanguard, som produserer planskrivere, forlater det europeiske markedet til fordel for Durst, som eier merket.
DSC0228
Omtagning for Marabu efter Vanguards sorti

Fiery ønsker å være din printers hjerne

Fiery fokuserte på "den digitale fabrikken" under Fespamessen. De demonstrerte Rip-programmet sitt, Digital Factory, sammen med DTF-printeren Epson G6000.
fieryDSC0258
Fiery ønsker å være din printers hjerne

Labelexpo utvides med falsekartong

Fra og med i år inkluderer Labelexpo Europe som arrangeres i Barcelona fra 16.–19. September, faslkartongteknologi sammen med etiketter og fleksibel emballasje.
Screenshot
Labelexpo utvides med falsekartong

Les videre

Her blir produkt beslaglagt under Fespa etter mistenkt kriminalitet

Uventet drama oppsto på Fespa i Berlin etter at Vivid Laminating Technologies' juridiske team utstedte et påbud med produksjonsstopp mot en kinesisk utstiller, melder Printweek. Dette resulterte i at ett produkt ble konfiskert fra utstillingen.
fespa-kriminalitet
Her blir produkt beslaglagt under Fespa etter mistenkt kriminalitet

Stipend for å reise til Fespa i Berlin

Norsk Grafisk Leverandørforening har et stipendiefond som utdeles til ulike formål som har til hensikt å fremme grafisk bransje. I år får to studenter fra Høyskolen Kristiania muligheten til å besøke Fespa-messen.
Reisestipend Fespa
Stipend for å reise til Fespa i Berlin

Fujifilm lanserer storformat single-pass løsning på FESPA

Fujifilm er tilbake på FESPA og viser frem sine nyeste løsninger for storformatprinting.
FUJ16_HS3000
Fujifilm lanserer storformat single-pass løsning på FESPA

Paul Jenkins og adventskalendere nyheter i Packnorth Award 2025

Dørene er nå åpnet for påmeldinger til Nordens største emballasjekonkurranse, Packnorth Award. Vi tar en titt på årets nye kategorier og snakker med britiske ThePackHub-sjef Paul Jenkins, som er det nye internasjonale tilskuddet til juryen. Hvilke trender ser han? Og hvordan vil den nye PPWR-forskriften til EU påvirke bransjen?
Screenshot
Paul Jenkins og adventskalendere nyheter i Packnorth Award 2025