Clear Channel med i FN-kampanje

PUBLISERT: 20 oktober 2015
OPPDATERT: 20 oktober
Clear_Channel_Sverige_AB10_v40_2015_Play_Stortavlor
Fra t-banen i Stockholm.

 

Clear Channel har inngått et samarbeid med det verdensomspennende prosjektet Project Everyone og det internasjonale kommunikasjonsbyrået Posterscope. Prosjektet ble initiert av filmskaperen Richard Curtis og har som mål å formidle FNs nye holdbarhetsmål for alle, overalt.

Den massive kampanjen skal nå 7 millioner mennesker i 7 dager gjennom kraftfulle bilder og Clear Channel bidrar med digitale skjermer og reklameplakater over hele verden. Totalt sett har over 125 mediepartnere over hele verden bidratt mer enn 140.000 skjermer i 450 byer i 28 land, for å formidle budskapet.

– For oss er det selvsagt flott å være i stand til å være involvert i å spre kunnskap og bevissthet om FNs bærekraft i Norden, sier Sofie Brangelina, presse- og kommunikasjonsansvarlig hos Clear Channel Sverige. Vi har en av de sterkeste kanalene til å nå et bredt publikum med budskapet til mennesker. Det å vite at kampanjen allerede er i gang over hele verden er ekstra krydder i denne sammenhengen og viser den fantastiske gjennomslagskraften utendørs reklame kan ha.

– Den beste muligheten for oss å nå FNs holdbarhetsmål er å sikre at alle kjenner disse målene, og det er der Project Everyone kommer inn med sine mange samarbeidspartnere, sier Richard Curtin, grunnleggeren av Project Everyone. Jeg har blitt overveldet av responsen som jeg har fått for initiativet, fra såvel varemerker som forbrukere og institusjoner. Posterscope har vært en sentral aktør for å få aktørene innen utendørs reklame til å hjelpe oss å få vårt budskap ut og øke bevisstheten om problemet. Med deres hjelp har vi sikret overflatene på de viktigste stedene over hele verden, slik at vi kan visualisere hva Project Everyone og holdbarhetsmålene står for.

Les videre

På Hunkeler Innovation Days må leverandørene samarbeide

Hvert annet år er Lucerne sentrum for Hunkeler Innovation Days. Det høres kanskje ikke spennende ut, men det er nok det mest spennende stedet å se på ny teknologi og utviklingstrender innen grafisk produksjon.
hunkeler-i-d

Heidelberg: Nå kommer KI-revolusjonen til trykkeribransjen

Sign&Print har besøkt Heidelbergs nye Print Media Center "Home of print" i Tyskland. Med sitt nye arbeidsflytsystem og nye maskiner som Jetfire 50 og Boardmaster, staker de ut en stadig mer automatisert og KI-drevet fremtid for trykkerier over hele verden.
ai_heidelberg

Teknologi, nettverksbygging og gode tilbud

Torsdag 28. november inviterte Antalis til åpent hus i sitt showroom i Oslo. En innholdsrik dag med pølselunsj, mingling og demoer.
Stemning 1

Mutoh og Hasler: Nye stjerner i Marabus sortiment

Forhandleren Marabu inviterte nylig til åpent hus i sitt skandinaviske hovedkontor i Malmø. Det ble en suksess med 130 besøkende. Dagen bød på en rekke spennende maskinnyheter, blant annet printere fra Mutoh og et praktisk skjærebord fra Hasler.
mutoh-scheidung-daniela

Siste nytt

Ricoh Norge flytter hovedkontoret

Ricoh Norge åpner sitt nye hovedkontor i Kværnerbyen, hvor 75 ansatte vil være tilknyttet. Kontoret har 28 arbeidsplasser og 6 touchdown-plasser, alle administrert gjennom Ricoh Spaces, en egenutviklet webapplikasjon for bestilling av arbeidsbord, møterom og parkering.
Ricoh-3-kollage

Roland DG lanserer nytt flaggskip i storformatserien

TrueVIS XP-640 er en 64-tommers eco-solvent inkjetprinter som, med et forskutt skrivehodedesign og finere dråpestruktur, leverer både høyere tetthet og hastighet.
XP-640_Printer

PrintVis leverer umiddelbare CO2-beregninger

PrintVis, den skybaserte administrasjonsplattformen for grafisk industri, har annonsert et strategisk partnerskap med CarbonQuota for å integrere automatiserte CO2-beregninger i printhåndteringsløsningen.
Dom-Harris-Kasper-Tomshoj

Addbrand vil vokse noe så inn i Norden: ”Vår ambisjon er konstant vekst”

Addbrand har de siste årene gjort flere oppkjøp, både i Sverige og resten av Norden, og ambisjonen er å vokse videre. Sign & Print har besøkt selskapets hovedkontor i Bankeryd for å høre mer om pågående initiativer og fremtidige vekstplaner.
Kartong