Müller Martinis system for direktereklame

MailLiner fra Müller Martini

MailLiner fra Müller Martini

Med Müller Martinis nye Mailliner-system skal det bli lettere og mer miljøvennlig å sende ut direktereklame. Systemet, som bygger på konvolutteringssystemet Flexliner for aviser, skal løse problemene som ofte dukker opp ved direktereklameutsendelser: overdrag eller innslåtte brosjyrer og flyveblader er dyre og det er arbeidsintensivt å sende direktereklame fordi bilagene sorteres manuelt av leveransepersonale og leveres løst i postkassen.

Istedet anvender Mailliner-systemet ett av bilagene som beskyttelse og brettes ved hjelp av et luftblad som Müller Martini har utviklet.

Ettersom den integrerte buntbyggeren, i motsetning til andre utjevningsstablere, ikke kompenserer lag, fungerer den bra for denne bilagsoppsamlingen med tanke på fleksibilitet og produktkvalitet, heter det fra Müller Martini.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Swissqprint støtter seg på mer ytelse og automatisering

Tekst: Roger Stormo |

Den sveitsiske storformatspesialisten SwissQprint lytter til sine kunder når det gjelder hastighet, automatisering og større brukermuligheter. Det er rulleprinteren Karibu som nå slippes i en raskere modell med tillegg som automatisk dobbeltsidig utskrift og neonblekk. Sign & Print går i dybden med nyhetene i et intervju med selskapets produktsjef Maurus Zeller.

Publisert av: