Coca Cola som julepynt

PUBLISERT: 8 desember 2015
OPPDATERT: 8 desember
Klikk bildet for film
Klikk bildet for film

Coca-Cola er nok ofte en del av julebordet, men i år har de gjort litt ekstra ut av det.

Vi kjenner alle den gamle reklamefilmen med Coca-Cola og nissen, som siden 1920-tallet har bundet julen og Coca-Cola sammen. Vi kjenner også alle reklamefilmene, hvor julerøde lastbiler frakter leskedrikken ut til Coca-Cola-tørstige forbrukere.

Men i år har Coca-Cola tatt et nytt skritt for å være en del av julehyggen. Åpne – trekk – sløyfe og du har den fineste julesløyfe lagd av etiketten fra din Coca-Cola-flaske.

To års utviklingsarbeid
Ifølge Charlotte van Burleigh, Country Manager for Coca-Cola Danmark, har det tatt litt over to år å utvikle julesløyfen:

– Julesløyfen er naturligvis ment som en artig julegimmick, men faktisk hører den til en av de store Coca-Cola-innovasjoner innenfor kreativ emballasje. Ideen er skapt av vårt innovasjonsteam i Brüssel, i tett samarbeid med de lokale tapperiene og etikett-leverandørene.

Les videre

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01

Agfa tilføyer en ny og mindre storformatprinter til Anapurna Ciervo-serien

Anapurna Ciervo H2500 komplementerer den større Anapurna Ciervo H3200, lansert i fjor, og gir den samme eksepsjonelle allsidigheten og ytelsen i et mer kompakt format.
Anapurna-Ciervo-H2500_

Flere spennende nyheter på Packnorth Award 2025

Nå er Packnorth Award 2025 åpnet. Siden 1. februar kan bidrag sendes inn til Nordens største emballasjekonkurranse. I år har konkurransen flere nyheter i form av nye kategorier og internasjonal deltakelse i juryen.
Pris-1024x683

Nå håper Roland DG på å gjøre seg hørt i high end-segmentet

Roland DG ønsker å ta pole position med sin nye storformatprinter. Det var budskapet da de presenterte sin nye høyvolumsprinter på Monza Formel 1-banen i Milano. Spørsmålet er om den nye maskinen med helt nytt rødt blekk er en vinner når det kommer til å konkurrere med konkurrerende grafiske hurtigkjørere.
roland-dg_9222

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01