lørdag 10. april – uke 14
Coca-Cola er nok ofte en del av julebordet, men i år har de gjort litt ekstra ut av det.
Vi kjenner alle den gamle reklamefilmen med Coca-Cola og nissen, som siden 1920-tallet har bundet julen og Coca-Cola sammen. Vi kjenner også alle reklamefilmene, hvor julerøde lastbiler frakter leskedrikken ut til Coca-Cola-tørstige forbrukere.
Men i år har Coca-Cola tatt et nytt skritt for å være en del av julehyggen. Åpne – trekk – sløyfe og du har den fineste julesløyfe lagd av etiketten fra din Coca-Cola-flaske.
To års utviklingsarbeid
Ifølge Charlotte van Burleigh, Country Manager for Coca-Cola Danmark, har det tatt litt over to år å utvikle julesløyfen:
– Julesløyfen er naturligvis ment som en artig julegimmick, men faktisk hører den til en av de store Coca-Cola-innovasjoner innenfor kreativ emballasje. Ideen er skapt av vårt innovasjonsteam i Brüssel, i tett samarbeid med de lokale tapperiene og etikett-leverandørene.
Det drar seg mot virtuelt Drupa og Konica Minolta inviterer oss inn til å registrere oss for websesjonene sine og få ny innsikt i deres teknologier innen produksjonstrykk, konvertering av etiketter, blekkskrivertrykk, utsmykning og etterbehandling.
Publisert av:Det har foregått en handelslekkasje fra norske bedrifter til land med lave lønninger. Etter hvert som automatisering og robotisering fortrenger arbeidsplassene kan oppdragene finne veien hjem igjen. Dette gir ringvirkninger både i lavtlønns- og høytlønns-landene.
Publisert av:Keypoint Intelligence har publisert testrapporten for Canons 64 tommers rull-til-rull-skriver, Colorado 1650. Skriveren ble testet i kategoriene bildekvalitet, brukervennlighet og hastighet, og oppnådde svært gode resultater i samtlige kategorier.
Publisert av: