
Gratis frokostseminar tirsdag 2. februar 2016 på Hotel Bristol.
Morgendagens medievalg starter med hva som faktisk foregår nå i 2016. For mange beslutningstagere i mediebransjen vil det fortsatt være effekt og ikke trender som styrer medievalgene. Men endringene skjer langt raskere enn noen hadde trodd. Det vil bli gitt et nyansert bilde av de utfordringene som råder akkurat nå.
Dagens foredragsholder er Geir Kjærnes. Han er partner og grunnlegger av In Sight Communication AS. Han har betydelig erfaring fra mediebransjen og har vært administrerende direktør i TV3 samt direktør i TV2 og SBS Broadcasting. Han har også bakgrunn som annonsedirektør i Aftenposten og markedsdirektør i Dagens Næringsliv.
Kjærnes har bred kompetanse innenfor strategi og rådgivning, innsikt og research, medieforhandlinger, medievalg og medieformidling. Han har erfaring med kunder som REMA 1000, 7-Eleven, Narvesen, Røde Kors, Gullfunn, Juvelen, Europris, Skeidar, Gina Tricot og Bunnpris.
Påmelding på www.07.no/seminar innen fredag 29. januar.