Canon: Kundeutvikling med Moementum

PUBLISERT: 25 mai 2016
OPPDATERT: 25 mai

Canon Norge kunngjør i dag at de har inngått samarbeidsavtale med Moementum Holding AS for å sette ytterligere fokus på kundeutvikling gjennom Canons program for forretningsutvikling (Essential Business Builder Program).

– Kjøpsprosessen endrer seg, og da må salgsprosessen også endre seg. Vår vcanon og Moementumiktigste oppgave er å skape merverdi for kundene våre og å hjelpe dem med å hjelpe sine kunder igjen, sier Timm Wold, Salgssjef Professional Print i Canon Norge og legger til; – Vi er svært glade for å få Moementum som samarbeidspartner, og vi gleder oss til reise til Drupa sammen for ytterligere å synliggjøre hvilken merverdi vi kan tilføre kundene våre.

Moementum har få egne ansatte og satser bevisst på å velge gode samarbeidspartnere som har supplerende kompetanse og erfaring. Moementum ledes av Ole-Bengt Moe, som har 35 års erfaring med å gjennomføre kurs, treninger og foredrag for profesjonelle selgere.

– Vi har et nettverk av konsulenter som dekker de fleste bransjer. På den måten sikrer vi våre kunder den rette personen til hvert enkelt oppdrag. Et partnerskap med Canon er svært spennende og jeg ser frem til å legge ytterligere trykk på forretningsutvikling for å skape en ekstra dimensjon til partnerskapet med kunden, sier Moe.

Det er utfordrende å drive en grafisk virksomhet. En enda større utfordring kan være å få virksomheten til å vokse. Kundene vil ha bedre kvalitet, mer innovasjon og raskere levering til en stadig mer konkurransedyktig pris. Og når den raske utviklingen innen teknologi bare fortsetter, kan det være vanskelig å oppfylle disse kravene.

– Hvis man skal opprettholde suksessen, må man kunne tilby nye tjenester som gir merverdi, større produktivitet og høyere effektivitet. Canons Essential Business Builder-program kan hjelpe grafiske bedrifter med å levere nettopp dette, sier Timm Wold, salgssjef for professional print i Canon Norge.


Er du på Drupa 2016?

Besøk oss for en uforpliktende prat og se hvilke muligheter du får med Canon på DRUPA (hall 8a) i Düsseldorf 31. mai-10. juni:

  • Se bransjeledende løsninger for produksjonsutskrift, fra digitale fargetrykkpresser med høy ytelse til programvare for arbeidsflyt og bruk på flere medier, og digital etterbehandling og utskrift av store formater.
  • Vi kan fortelle hvordan vi hjelper bedrifter som din med å strømlinjeforme produksjonen, jobbe mer effektivt og få mer ut av investeringene sine.
  • Vi demonstrerer en rekke bruksområder for digital utskrift, inkludert tilpasset markedsføringsmateriell til flere kanaler, fotobøker av utmerket kvalitet, bøker og blader i svært små opplag, kampanjeemballasje, grafikk til utsalgssteder og dekorative utskrifter.
  • Oppdag nyskapende forretningsmodeller, nye bruksområder og ferske inntektskilder.Ønsker du å sette opp en timeavtale med oss under DRUPA? Ta kontakt med salgssjef Timm Wold på timm.wold@canon.no

 

Les videre

Smarte fabrikker trenger smart service

Müller Martini innså tidlig at en smart fabrikk, utformet for produktivitet også trenger en innovativ servicetilnærming. Tiden er ute for den gamle filosofien med at ting går i stykker og så skal de repareres. På Drupa demonstrerer de den modulære programvaren MMServices.
PI-2402-drupa_MMServices_1

Epson vil endre spillereglene for de små produsenter

Under temaet "Presis, kompakt og energisparende" lanserer Epson sine Drupa-planer.
Det er flere spennende nyheter å se frem til.
Epson_Drupa

Gelato lanserer arbeidsflyt-programvare

I forbindelse med Drupa benytter den norske trykkeri- og logistikkgiganten Gelato anledningen til å lansere Gelato Connect, en intuitiv programvare for trykkproduksjon der hele arbeidsflyten kan styres fra én enkelt plattform.
Gelato Henrik

Ny high-end foto- og plakatprinter fra Epson

Epson lanserer ny storformatskriver for det profesjonelle foto-, kunst- og plakatmarkedet.
Epson_P20500Series

Siste nytt

Smarte fabrikker trenger smart service

Müller Martini innså tidlig at en smart fabrikk, utformet for produktivitet også trenger en innovativ servicetilnærming. Tiden er ute for den gamle filosofien med at ting går i stykker og så skal de repareres. På Drupa demonstrerer de den modulære programvaren MMServices.
PI-2402-drupa_MMServices_1

Epson vil endre spillereglene for de små produsenter

Under temaet "Presis, kompakt og energisparende" lanserer Epson sine Drupa-planer.
Det er flere spennende nyheter å se frem til.
Epson_Drupa

Unge voksne mest interessert i bærekraftig emballasje

I følge plastemballasjegiganten ALPLAs "2024 Sustainability and Convenience in Packaging Survey", prioriterer yngre kjøpere (18-34 år) bærekraftig emballasje til det punktet at de er villige til å bruke mer, reise videre og gjøre andre ekstra anstrengelser for å sikre at kjøpene deres inkluderer miljøvennlig emballasje.
alplax

Gelato lanserer arbeidsflyt-programvare

I forbindelse med Drupa benytter den norske trykkeri- og logistikkgiganten Gelato anledningen til å lansere Gelato Connect, en intuitiv programvare for trykkproduksjon der hele arbeidsflyten kan styres fra én enkelt plattform.
Gelato Henrik