Canon: Kundeutvikling med Moementum

PUBLISERT: 25 mai 2016
OPPDATERT: 25 mai

Canon Norge kunngjør i dag at de har inngått samarbeidsavtale med Moementum Holding AS for å sette ytterligere fokus på kundeutvikling gjennom Canons program for forretningsutvikling (Essential Business Builder Program).

– Kjøpsprosessen endrer seg, og da må salgsprosessen også endre seg. Vår vcanon og Moementumiktigste oppgave er å skape merverdi for kundene våre og å hjelpe dem med å hjelpe sine kunder igjen, sier Timm Wold, Salgssjef Professional Print i Canon Norge og legger til; – Vi er svært glade for å få Moementum som samarbeidspartner, og vi gleder oss til reise til Drupa sammen for ytterligere å synliggjøre hvilken merverdi vi kan tilføre kundene våre.

Moementum har få egne ansatte og satser bevisst på å velge gode samarbeidspartnere som har supplerende kompetanse og erfaring. Moementum ledes av Ole-Bengt Moe, som har 35 års erfaring med å gjennomføre kurs, treninger og foredrag for profesjonelle selgere.

– Vi har et nettverk av konsulenter som dekker de fleste bransjer. På den måten sikrer vi våre kunder den rette personen til hvert enkelt oppdrag. Et partnerskap med Canon er svært spennende og jeg ser frem til å legge ytterligere trykk på forretningsutvikling for å skape en ekstra dimensjon til partnerskapet med kunden, sier Moe.

Det er utfordrende å drive en grafisk virksomhet. En enda større utfordring kan være å få virksomheten til å vokse. Kundene vil ha bedre kvalitet, mer innovasjon og raskere levering til en stadig mer konkurransedyktig pris. Og når den raske utviklingen innen teknologi bare fortsetter, kan det være vanskelig å oppfylle disse kravene.

– Hvis man skal opprettholde suksessen, må man kunne tilby nye tjenester som gir merverdi, større produktivitet og høyere effektivitet. Canons Essential Business Builder-program kan hjelpe grafiske bedrifter med å levere nettopp dette, sier Timm Wold, salgssjef for professional print i Canon Norge.


Er du på Drupa 2016?

Besøk oss for en uforpliktende prat og se hvilke muligheter du får med Canon på DRUPA (hall 8a) i Düsseldorf 31. mai-10. juni:

  • Se bransjeledende løsninger for produksjonsutskrift, fra digitale fargetrykkpresser med høy ytelse til programvare for arbeidsflyt og bruk på flere medier, og digital etterbehandling og utskrift av store formater.
  • Vi kan fortelle hvordan vi hjelper bedrifter som din med å strømlinjeforme produksjonen, jobbe mer effektivt og få mer ut av investeringene sine.
  • Vi demonstrerer en rekke bruksområder for digital utskrift, inkludert tilpasset markedsføringsmateriell til flere kanaler, fotobøker av utmerket kvalitet, bøker og blader i svært små opplag, kampanjeemballasje, grafikk til utsalgssteder og dekorative utskrifter.
  • Oppdag nyskapende forretningsmodeller, nye bruksområder og ferske inntektskilder.Ønsker du å sette opp en timeavtale med oss under DRUPA? Ta kontakt med salgssjef Timm Wold på timm.wold@canon.no

 

Les videre

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Gop ønsker å inspirere kunder til å tenke mer sirkulært

Gop har levert plast-, papir- og aluminiumsplater fra ledende varemerker siden 1968. På Sign, Print & Promotion viser de eksempler på platematerialer, men også resirkuleringskonseptet go Circular.
SimenHolm webb

DTF-printere for alle behov og smaker

Vizuell er en leverandør av utstyr og forbruksvarer til trykkeribransjen, med administrasjon og lager i Norge. Firmaet ble etablert i 1997. Til Sign, Print & Promotion tar de med seg blant annet den nyeste DTF-teknologien fra Azon.
Azon Primo Plus & shaker

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01