BizDoc forventer fullt trøkk i 11 dager

PUBLISERT: 26 mai 2016
OPPDATERT: 26 mai

xerox– Forhåndsbookingen er god, så alt taler for at det blir jevn strøm av norske besøkende på Xerox-standen. Derfor er vi forberedt på travle messedager der vi spiser lunsj med venstrehånda mens vi viser produksjonsløsninger med den andre, smiler Petter Langkaas, administrerende direktør hos Xerox-partneren BizDoc.T

Teamet fra BizDoc er tilstede på Xerox-standen i hall 8B under hele messen, totalt 11 dager. Der vises selvsagt hele spekteret av digitaltrykkmaskiner og tilhørende løsninger fra Xerox. Langkaas forventer stor interesse for den nye Xerox Brenva HD, den første arkbaserte inkjetpressen fra Xerox. – Det er en presse som flytter grenser, med en imponerende kombinasjon av hastighet, kvalitet og driftsøkonomi. Den som skal overleve, må sikre bunnlinja gjennom automatisering og oppetid. Vi kommer til å vise automatisert produksjon på et nivå som vil imponere alle, det er løsninger som vil passe perfekt for det norske markedet, sier BizDoc-sjefen.

Han forteller videre at de har snakket med mange av de norske produksjonsbedriftene som tar turen, og ser at de både er på utkikk etter nye forretningsområder og bedre produksjonsløsninger for sin eksisterende produksjon. – Mange norske produksjonsbedrifter har valgt Xerox iGen eller Xerox Versant som produksjonsplattform, eller en kombinasjon av disse. Dette er utrolig solide og driftssikre plattformer som vi vil vise i nyeste utgaver og med maksimal kapasitet. Det betyr blant annet høyere hastighet og kvalitet, mer automatisering og flere ferdiggjøringsmuligheter, sier Langkaas.

Hvilke nye områder bør de besøkende får med seg? – Det er flere, men kanskje først og fremst Digital Packaging, som allerede er et vekstområde ute i Europa. Historien gjentar seg hele tiden, den som finner nye markedsområder, kan også kalkulere med bedre marginer. Ved å satse på et område som digitaltrykk av emballasje, får man i pose og sekk. Bedre produksjonsløsninger til de forretningsområdene man allerede har, og et nytt område som vil bli omfavnet av markedssjefene hos merkevareselskapene. På Xerox-standen vier vi mye plass til emballasjetrykk, og på Drupa offentliggjøres det også mer om den kommende arkpressen VariJet 106 for emballasjetrykk, et spennende samarbeidsprosjekt mellom Xerox og KBA, forteller Petter Langkaas.

Les videre

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Gop ønsker å inspirere kunder til å tenke mer sirkulært

Gop har levert plast-, papir- og aluminiumsplater fra ledende varemerker siden 1968. På Sign, Print & Promotion viser de eksempler på platematerialer, men også resirkuleringskonseptet go Circular.
SimenHolm webb

DTF-printere for alle behov og smaker

Vizuell er en leverandør av utstyr og forbruksvarer til trykkeribransjen, med administrasjon og lager i Norge. Firmaet ble etablert i 1997. Til Sign, Print & Promotion tar de med seg blant annet den nyeste DTF-teknologien fra Azon.
Azon Primo Plus & shaker

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01