BizDoc forventer fullt trøkk i 11 dager

xerox– Forhåndsbookingen er god, så alt taler for at det blir jevn strøm av norske besøkende på Xerox-standen. Derfor er vi forberedt på travle messedager der vi spiser lunsj med venstrehånda mens vi viser produksjonsløsninger med den andre, smiler Petter Langkaas, administrerende direktør hos Xerox-partneren BizDoc.T

Teamet fra BizDoc er tilstede på Xerox-standen i hall 8B under hele messen, totalt 11 dager. Der vises selvsagt hele spekteret av digitaltrykkmaskiner og tilhørende løsninger fra Xerox. Langkaas forventer stor interesse for den nye Xerox Brenva HD, den første arkbaserte inkjetpressen fra Xerox. – Det er en presse som flytter grenser, med en imponerende kombinasjon av hastighet, kvalitet og driftsøkonomi. Den som skal overleve, må sikre bunnlinja gjennom automatisering og oppetid. Vi kommer til å vise automatisert produksjon på et nivå som vil imponere alle, det er løsninger som vil passe perfekt for det norske markedet, sier BizDoc-sjefen.

Han forteller videre at de har snakket med mange av de norske produksjonsbedriftene som tar turen, og ser at de både er på utkikk etter nye forretningsområder og bedre produksjonsløsninger for sin eksisterende produksjon. – Mange norske produksjonsbedrifter har valgt Xerox iGen eller Xerox Versant som produksjonsplattform, eller en kombinasjon av disse. Dette er utrolig solide og driftssikre plattformer som vi vil vise i nyeste utgaver og med maksimal kapasitet. Det betyr blant annet høyere hastighet og kvalitet, mer automatisering og flere ferdiggjøringsmuligheter, sier Langkaas.

Hvilke nye områder bør de besøkende får med seg? – Det er flere, men kanskje først og fremst Digital Packaging, som allerede er et vekstområde ute i Europa. Historien gjentar seg hele tiden, den som finner nye markedsområder, kan også kalkulere med bedre marginer. Ved å satse på et område som digitaltrykk av emballasje, får man i pose og sekk. Bedre produksjonsløsninger til de forretningsområdene man allerede har, og et nytt område som vil bli omfavnet av markedssjefene hos merkevareselskapene. På Xerox-standen vier vi mye plass til emballasjetrykk, og på Drupa offentliggjøres det også mer om den kommende arkpressen VariJet 106 for emballasjetrykk, et spennende samarbeidsprosjekt mellom Xerox og KBA, forteller Petter Langkaas.

Tags: , ,
Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *