Reisemagasinet Vagabond overlater annonsesalget til 07 Media

MandaJule og Bjorn 4g 27. juni overtok 07 Media ansvaret for annonsesalget til Vagabond, – Norges mest anerkjente reisemagasin.

– Vi i Vagabond har skrevet om reiser i over 20 år, forteller sjefsredaktør Julie Luneborg. – Våre uavhengige reportasjer gir leserne kunnskap og inspirasjon om både tilgjengelig og mer utilgjengelige steder over hele verden.

– Det skal virkelig bli moro å jobbe med et kvalitetsprodukt som Vagabond, sier en fornøyd annonseselger Bjørn Alvær i 07 Media Annonsesalg. – Artiklene i dette magasinet er så kjempegode at de kan forandre en helt vanlig ferie til en reise du aldri glemmer.

Annonsesalg inngår i 07 Medias strategi om å være totalleverandør innenfor sitt virksomhetsområde. Mange av deres magasinkunder overlater nå annonsesalget til dem; blant annet fordi medarbeiderne på 07 Media Annonsesalg kan så mye mer enn å prate i telefonen.

– Ja, vi vurderte mange kandidater underveis, opplyser Luneborg. – Men Bjørns gode kunnskaper om reiselivsbransjen, pluss hans utrolige entusiasme, ble avgjørende for at 07 Media Annonsesalg fikk denne kontrakten.

– Vagabond er et kvalitetsmagasin med meget høy integritet og ressurssterke lesere, og har dermed et utmerket redaksjonelt miljø for seriøse annonsører, fastslår Bjørn Alvær.

– Vi har jo stått for innhold, annonsesalg og produksjon av Moss lufthavn Rygges flyplassmagasin. En jobb vi virkelig elsket. Men nå er det kapittelet over. Derfor er det ekstra gledelig å kunne videreføre vår erfaring og kompetanse på et så anerkjent magasin som Vagabond, sier Inger Marie Spange, daglig leder for 07 Media innhold.

Tags: ,
Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Swissqprint støtter seg på mer ytelse og automatisering

Tekst: Roger Stormo |

Den sveitsiske storformatspesialisten SwissQprint lytter til sine kunder når det gjelder hastighet, automatisering og større brukermuligheter. Det er rulleprinteren Karibu som nå slippes i en raskere modell med tillegg som automatisk dobbeltsidig utskrift og neonblekk. Sign & Print går i dybden med nyhetene i et intervju med selskapets produktsjef Maurus Zeller.

Publisert av: