Konica Minolta viser hele sortimentet på Sign&Print Scandinavia

PUBLISERT: 2 februar 2017
OPPDATERT: 2 februar
Helene Stålhem på Konica Minoltas stand på forrige Sign&Print-messe.

Den 7. – 9. februar på Sign&Print Scandinavia kommer Konica Minolta til å vise frem hele sitt sortiment innen Production Printing, Wide Format, Industrial Printing, samt programvareløsninger som forenkler informasjonsflyten.

– Vi kommer til å presentere produkter og løsninger for dere som vil bli eller forbli vinnere innen grafisk produksjon uavhengig av om dere har valgt å spesialisere dere på trykt kommunikasjon eller agere kommunikasjonsprodusent innen flere ulike kanaler, skriver Konica Minolta.

Utover at de kommer til å vise sitt brede sortiment så kommer også en Europapremiere å finne sted på Konica Minoltas stand. Det er den nyeste serien høypresterende produksjonsmaskiner Accurio Press C2070 og Accurio Print C2070 for driftssikker digital arkproduksjon i formater opp til 1200 millimeter og konvoluttrykk i full hastighet som kommer til å vises på messen.

«Vi kommer til å vise profesjonell hefteproduksjon for alle behov, med både Konica Minoltas nya multifunksjonelle heftemaker SD-513 med trekantskjæring, rill og firkantrygg, Plockmatics Onlineløsning SD-500 samt for virkelig store volumer, Watkiss Powersquare 224”, skriver selskapet videre.

De viser dessuten sin programvaresuite Accurio Pro Flux for arbeidsbesparende jobbhåndtering, effektive arbeidsflyt og web-til-print samt sin fargeproduksjonsmaskin Bizhub C1100 og den sort/hvite PRO1250.

Les videre

Ålgård Offset handlet for 12 millioner på Drupa

Ålgård Offset investerte 12 millioner kroner i ny stiftemaskin fra Müller Martini på Drupa-messen.
aalgaard-drupa1

Ricoh: «Alle vil se utviklingen på inkjetsiden»

Bli med Sign&Print på en omvisning blant raske jaguarer, ørner og kraftige drager på Drupa-messen. Hva snakker vi om? Ricohs nye maskinavatarer selvfølgelig!
ricoh-DSC0676

Fotoprint med stor wow-effekt

Hvordan kan man skille seg ut i et marked i endring? For FotoPhono, som har lang erfaring med å produsere kunsttrykk, var svaret å satse stort på maskinsiden. Ikke minst for å kunne tilby ChromaLuxe-produkter av høy kvalitet.
FotoPhono kollage

Cloudlab vil hjelpe trykkeriene med netthandel

Tyske Cloudlab Solutions er en etablert leverandør av web-to-print løsninger innen både trykk og emballasje. Med den nye versjonen X3 tar selskapet i bruk KI når det gjelder blant annet design og prissetting.
Cloudlab-1024x683

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324