Sign & Print på trykk igjen

PUBLISERT: 9 mars 2017
OPPDATERT: 9 mars
Det trykte bladet gjenoppstår!

Vi fortsetter å utgi vårt ukentlige nyhetsbrev, MEN nå er det klart at vi i tillegg lager to trykte numre av Sign&Print i år!
De kommer ut den 20 april (to uker før Fespa) og den 27. september (uken før Luxepack, to uker før Viscom i Düsseldorf og tre uker før Ipex i Birmingham).

Bladene sendes gratis til:
• Alle firmaer som besøkte Sign&Print messen i september i fjor
• Alle medlemsbedrifter i Grafisk Bransjeforening
• Alle medlemsbedrifter i Skilt- & Dekorforeningen

Alle som er med kan også sende inn tips om intervjuer, reportasjer og liknende. Artiklene skrives av Pål Stensaas, Egil Smalberget, Camilla Buch og Roger Stormo.

Vi lanserer også tre tilbudspakker på annonser, disse er som følgende:
1. Du kjøper to helsider (en vår og en høst) for til sammen NOK 15 900 kroner.
2. Du kjøper to halvsider (en vår og en høst) for til sammen NOK 10 900 kroner.
3. Du kjøper et bilag (vår eller høst) for NOK 10 000 kroner.

Om du vil kjøpe en av disse annonsepakkene tar du kontakt med:
Anna Cullberg, anna.cullberg@agi.se, Tel. +46 705 785 890

Redaksjonell kontakt:
Roger Stormo, roger.stormo@agi.no

Annonsemateriale sendes (senest 5 april/11 september) til Anna Cullberg.

Les videre

Addbrand vil vokse noe så inn i Norden: ”Vår ambisjon er konstant vekst”

Addbrand har de siste årene gjort flere oppkjøp, både i Sverige og resten av Norden, og ambisjonen er å vokse videre. Sign & Print har besøkt selskapets hovedkontor i Bankeryd for å høre mer om pågående initiativer og fremtidige vekstplaner.
Kartong

23 prosent raskere med Nyala 5

Swissqprint lanserer nå en ny og fullstendig omdesignet generasjon av sine UV-LED flatbed-skrivere i Nyala- og Impala-serien. Med lineær motordrift har hastigheten økt betydelig og med en ekstra fargekanal utvides bruksmulighetene.
SQP-A-och-C

To svenske giganter danner milliardkonsern

To av Sveriges største trykkerier fusjonerer. Åtta45 og Exakta Print ønsker å forme fremtiden sammen.
FotoJet-2024-12-17T205718.821

De var de mest leste artiklene i 2024

Hvordan går det egentlig med de største trykkeriene i Norge? Det var det mange som ville vite og det var den mest leste artikkelen her på Sign&Print i 2024.
2024 kollage

Siste nytt

«DTF har vært en suksess for oss»

Tekstiltrykk med DTF (direct-to-film) er hett. Det vet Stein Raaness, som har solgt mer enn 40 DTF-printere fra Sublistar de siste årene.
Raaness

Flere spennende nyheter på Packnorth Award 2025

Nå er Packnorth Award 2025 åpnet. Siden 1. februar kan bidrag sendes inn til Nordens største emballasjekonkurranse. I år har konkurransen flere nyheter i form av nye kategorier og internasjonal deltakelse i juryen.
Pris-1024x683

Fjerde generasjon skybasert forretningssystem

Familiebedriften Simutek utvikler og selger forretningssystemet GKS i Norge og Sverige. Den siste versjonen av GKS vises under Sign, Print & Promotion.
Alexandra

Nå håper Roland DG på å gjøre seg hørt i high end-segmentet

Roland DG ønsker å ta pole position med sin nye storformatprinter. Det var budskapet da de presenterte sin nye høyvolumsprinter på Monza Formel 1-banen i Milano. Spørsmålet er om den nye maskinen med helt nytt rødt blekk er en vinner når det kommer til å konkurrere med konkurrerende grafiske hurtigkjørere.
roland-dg_9222