De setter etikett på nytt øl

PUBLISERT: 16 mars 2017
OPPDATERT: 16 mars

Heineken har utviklet et alkoholfritt øl med nytt etikettdesign av sin langvarige partner CCL Label.

 

Heinekens flaggskipsøl lager lanseres som alkoholfritt.

Heinekens nye alkoholfrie øl får en etikett i blå metallic i kombinasjon med Heinekens ikoniske stjerne. Til dette tilkommer det innslag i sølv og hvitt. Ifølge Heineken – som er verdens nest største bryggeriforetak – gir etiketten en harmonisk følelse samtidig som den tilrekker seg en hel del oppmerksomhet. Etikettmakeren er den langvarige samarbeidspartneren CCL Label – et selskap som bryggeriforetaket har benyttet seg av for mange av sine varemerker for deres bortvaskingsteknikk av etiketter. Det dreier seg om en trykkfølsom etikett som kan vaskes vekk i vanlige industrielle flaskefabrikker. Konstruert med en funksjonalitet som gjør at etiketten løsner uten å etterlate seg spor av lim eller blekk på flasken. Noe som gjør dem velegnede som panteflasker og returglass.

Les videre

Agfa tilføyer en ny og mindre storformatprinter til Anapurna Ciervo-serien

Anapurna Ciervo H2500 komplementerer den større Anapurna Ciervo H3200, lansert i fjor, og gir den samme eksepsjonelle allsidigheten og ytelsen i et mer kompakt format.
Anapurna-Ciervo-H2500_

Flere spennende nyheter på Packnorth Award 2025

Nå er Packnorth Award 2025 åpnet. Siden 1. februar kan bidrag sendes inn til Nordens største emballasjekonkurranse. I år har konkurransen flere nyheter i form av nye kategorier og internasjonal deltakelse i juryen.
Pris-1024x683

Nå kan tykkere materialer kjøres i Ricoh Pro C9500

Ricoh utvider mulighetene til sin Pro C9500 digitalpresse. Maskinen har fått en ny tjeneste som gjør det mulig å trykke tykkere materialer enn tidligere, som for eksempel diverse emballasje.
pr19021_Erwin-Busselot-768x513

Skap konkurransefortrinn med trykket emballasje

Digitaltrykk utgjør i dag en liten andel av det globale markedet for emballasjeproduksjon, men teknologien har et enormt potensial og byr på mange muligheter for trykkerier og grafiske produsenter som ønsker å utvide produkttilbudet sitt med nye og spennende emballasjeprodukter.
blegen

Siste nytt

Sign, Print & Promotion bildekavalkade

Her er noen bildeglimt fra dag 2 på Sign, Print & Promotion-messen 2025.
frontimage

Plockmatic sparket i gang messen med et salg

Ålesundsbedriften Kortshop inngikk avtale på en maskin før Sign, Print & Promotion knapt hadde åpnet dørene. En skjæremaskin fra Mohr, solgt av Plockmatic, skal effektivisere produksjonen.
Plockmatic 1

Den første "Mystery Wrap"-vinneren kåret

Spandex lovet å utfordre deltakerne grundig i sin kreative folieringskonkurranse under Sign, Print & Promotion. Det løftet holdt de med glans.
Wrap 3

Inkjet i høye hastigheter er fremtiden for Ricoh

Arkbasert toner er fortsatt et viktig segment for Ricoh, men det er innenfor inkjet det er et reelt potensial for både utvikling og vekst. Dette sier Eef de Ridder, visepresident for Ricoh Europes grafiske kommunikasjonssegment, i et intervju med Sign&Print.
Ricoh-Eef-2