Onlinetrykkeriet print24 presenterer sine populære toppselgere

PUBLISERT: 23 mars 2017
OPPDATERT: 23 mars

Onlinetrykkeriet print24 er stolt over å presentere sine rimelige toppselgere. Disse populære trykkeriproduktene er ideelle for effektiv reklame for din egen bedrift – enten i egen butikk eller på arrangementer.
print24 byr på høyverdige produkter i vanlig toppkvalitet til toppriser!

Med plakater og postere vekker du potensielle kunders oppmerksomhet og bekjentgjør for eksempel arrangementer. For kun 610,55 NOK | 763,19 NOK (netto | brutto)* får du 100 høyverdige A2-plakater.
Flyere og foldere hører uten tvil til blant de mest populære reklamemidlene. Benytt flyerne som praktiske støtteark eller bruk denne printklassikeren for eksempel som teaterprogram. Bestill 1000 stk. til en pris av kun 217,56 NOK | 271,95 NOK (netto | brutto)**
Presenter produktene dine på en profesjonell og elegant måte med de rimelige magasinene og prospektene fra print24. Bestill dine egne, for eksempel 100 stk. for kun 1.837,40 NOK | 2.296,75 NOK (netto | brutto)***.Ved ordet «postkort» tenker mange på ferie. Men postkort kan brukes til så mangt, for eksempel til å lage reklame for egne produkter. Bestill 100 stk. til en rimelig pris av kun 52,80 NOK | 66,00 NOK (netto | brutto)****.

Alle toppselgere fra print24 fås fra mengder på 1 stk. og egner seg dermed også godt til å sende som prøveeksemplar til kunder – eller til deg selv, slik at du kan bli overbevist om toppkvaliteten!


* Gjelder kun for plakater/postere, ensidig, høyt format, 420 x 594 mm A2, 4/0-farget CMYK, 135 g/m² glanset bildetrykkpapir, 100 stk., standard leveringstid ekskl. porto.

** Gjelder kun for flyere/foldere, ensidig | dobbeltsidig, 105 x 148 mm A6, 135 g/m² glanset bildetrykkpapir, 4/0-farget CMYK | 4/4-farget CMYK, 1000 stk., standard leveringstid ekskl. porto.

*** Gjelder kun for magasiner/prospekter, stiftet, innhold 32 sider, 210 x 297 mm A4, 135 g/m² glanset bildetrykkpapir, 4/4- farget CMYK, 100 stk., standard leveringstid ekskl. porto.

**** Gjelder kun for postkort, dobbeltsidig, 105 x 148 mm A6, 300 g/m² kromokartong, 100 stk., standard leveringstid ekskl. porto.

Les videre

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Stor etikettspesial: Mange vil ha en bit av kaka

Etikettindustrien er samlet sett en robust og stabil bransje med mange år med global vekst. Nå melder flere aktører seg på.
etikettspesial-3-xeikon

Satser på eskeproduksjon i små serier

Stavangerbaserte Norengros Kjosavik ser en økt etterspørsel etter esker med trykk i mindre serier. Derfor har de investert i en HP Latex R2000.
norengros-Hjalmar

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324