Svensk publiseringskonkurranse nå åpen for norske bidrag

PUBLISERT: 30 mars 2017
OPPDATERT: 30 mars

Publishingpriset, en jurybedømmet konkurranse som deler ut årlige utmerkelser for høy kvalitet innen publisering har flyttet sitt opprinnelige svenske fokus og er nå åpen for global deltakelse. Konkurransebidrag er velkommen fra hele verden, forutsatt at de er på dansk, engelsk, norsk eller svensk. De 30 konkurransekategoriene spenner over filmer, trykte publikasjoner og nettsteder.

Blant de tretti kategorivinnerne velger juryen dessuten tre Grand Prix-vinnere – for film, for trykk og for nett.

Siden Publishingpriset ble innstiftet i 1990 har den uavhengige juryen belønnet kommunikasjonsbyråer, forlag, blader, trykkerier, industriforetak, kommuner og andre aktører med sammenlagt over tusen prisstatuetter. Mottakerne av disse vitner om at en seier i Publishingpriset styrker varemerket og øker troverdigheten og motivasjonen.

– En seier i Publishingpriset blir et kvalitets­stempel som gir oss troverdighet hos våre kunder og kontakter, sier Sara Alinder på Alinder Design, vinner i  2016 i kategorien utdanningsprogram.

Konkurransen er nå åpen for innsending av bidrag. For mer informasjon og bilder, besøk
PublishingPriset.org

TIDSPLAN FOR KONKURRANSEN
• 31 mai 2017: Siste dag for innsending av bidrag.
• August: De nominerte publiseres.
• Oktober: Vinnerne tilkjennegis og prisene deles ut ved en prisseremoni i Stockholm.

Les videre

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Gop ønsker å inspirere kunder til å tenke mer sirkulært

Gop har levert plast-, papir- og aluminiumsplater fra ledende varemerker siden 1968. På Sign, Print & Promotion viser de eksempler på platematerialer, men også resirkuleringskonseptet go Circular.
SimenHolm webb

DTF-printere for alle behov og smaker

Vizuell er en leverandør av utstyr og forbruksvarer til trykkeribransjen, med administrasjon og lager i Norge. Firmaet ble etablert i 1997. Til Sign, Print & Promotion tar de med seg blant annet den nyeste DTF-teknologien fra Azon.
Azon Primo Plus & shaker

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01