Ny kompetanse til Impleo

PUBLISERT: 6 september 2017
OPPDATERT: 21 mars
Impleo tilbyr løsninger som bringer trykkeriet høyere opp i kundens verdikjede. Fra venstre André Majchrowicz, Ane Snuggerud Jensen og Stein Høiem fra Impleos team.

Siste tilvekst til Impleo er André Majchrowicz, som har mye å bidra med etter mange års grafisk fartstid. Blant annet har André arbeidet med malbygging og tilrettelegging av malbasert grafisk produksjon for Allkopis kunder. Nå er han klar for nye utfordringer i Impleo, selskapet bak Nordens mest benyttede web2print-løsning.
André Majchrowicz gleder seg til å se bransjen fra en ny synsvinkel, etter nærmere 20 år på produksjonssiden. – Det blir spennende å arbeide i et norsk programvaremiljø, i nært samarbeid med produksjonsbedrifter og sluttkunder som ønsker å ligge i fremste rekke med automatisering og effektivitet. ImpleoWeb er en gjennomarbeidet løsning med svært god brukervennlighet både for produksjonsleddet og for den som lager og bestiller trykksaker, og det er selvsagt motiverende å arbeide med markedslederen i det nordiske markedet. Jeg ser tydelig at Impleo utvikler løsninger som skaper fordeler både for trykkeriet og for sluttkunden, sier André Majchrowicz.

Impleos løsninger selges gjennom autoriserte kanaler i hele det nordiske markedet, og i Norge benyttes løsninger fra Impleo av ledende produksjonsbedrifter som CopyCat, Skipnes, Renessanse Media med flere. Stein Høiem leder selskapet, han
ser at produksjonsbedrifter som benytter ImpleoWeb, posisjonerer seg høyere opp i kundens verdikjede. – Vi utvikler skybaserte løsninger som blir kundens bestillingsportal mot trykkeriet, gjerne som en del av kundens intranett, og i stadig større grad integrert med systemer for fakturering, økonomi, innkjøp, netthandel, logistikk med mer. André Majchrowicz blir utvilsomt en god ressurs for oss og han vil hjelpe kundene våre med å få maksimal gevinst ut av sin Impleo-investering, sier Stein Høiem.

Les videre

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

Messetjeneste blir en del av Aksell

Messetjeneste får nye eiere og blir en del av Aksell-familien. De to har hatt et tett samarbeid siden 2020 og nå har Messetjeneste blitt et heleid selskap under Aksell Invest AS.
Messetjeneste

Stor forretning i Sverige: Åtta45 kjøper opp By Wind og GBGT Box

Trykkeriet By Wind og emballasjeselskapet GBGT Box blir en del av Åtta45. En utvidelse som vil øke selskapets produksjonskapasitet innen både trykking og emballasje.
Atta45-ver-2-1024x683

Scandinavian Print Group ekspanderer ytterligere

Scandinavian Print Group (SPG) med hovedkontor i Skarpnäck utenfor Stockholm kjøper danske Step Print Power.
Esben_Mols_Kabell

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324