07 Media inviterer

PUBLISERT: 5 oktober 2017
OPPDATERT: 5 oktober

Frokostforedragene til 07 Media fortsetter, også etter at Håvard Grjotheim har gått av som konsernsjef. Tirsdag 24. oktober går det neste av stabelen på Hotel Bristol i Oslo fra kl 08:30-10:00. Dette har blitt hyggelige bransjetreff der man både kan nettverke og få litt faglig og musikalsk påfyll. Tema denne dagen er «Designets rolle i en multikanalverden». Påmelding innen torsdag 19. oktober

SEMINAR:
– Hvordan bruke design som strategisk virkemiddel?
– Hvordan tilpasse det visuelle uttrykket til kanalvalget?
– Hvordan kan design bidra til å skape verdier?

Om foredragsholder

Erling Dokk Holm er førsteamanuensis ved Høyskolen Kristiania. Han har en doktorgrad fra Arkitekt- og designhøyskolen, er utdannet statsviter fra Universitetet i Oslo og har tidligere vært ansatt i Norsk Form. Han har særlig god kompetanse innenfor design, reklame og moderne forbruksmønster.

Dokk Holm er en anerkjent foredragsholder for næringsliv og offentlig sektor, og er mye benyttet overfor mediebransjen. Han har sittet i flere statlige utvalg og råd og er i tillegg spaltist i Dagens Næringsliv. Dessuten har han skrevet flere bøker om forbrukeratferd.

Les videre

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324

Ålgård Offset handlet for 12 millioner på Drupa

Ålgård Offset investerte 12 millioner kroner i ny stiftemaskin fra Müller Martini på Drupa-messen.
aalgaard-drupa1

Taktile bilder på utstilling i Oslo

Norges Blindeforbund og Canon står bak en unik fotoutstilling på Deichmann Bjørvika i Oslo fra 27.-30. juni.
world-unseen

Stor etikettspesial: Mange vil ha en bit av kaka

Etikettindustrien er samlet sett en robust og stabil bransje med mange år med global vekst. Nå melder flere aktører seg på.
etikettspesial-3-xeikon

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324