
Sign&Prints nyhetsbrev har fått nytt design. Et bedre overblikk av nyheter for leserne og større eksponering for annonsørene er noen av forbedringene.
Formgivningen på Sign&Prints nyhetsbrev får et mer moderne utseende som dessute er ytterligere tilpasset for smarttelefoner og nettbrett. Dels får leseren en større leseropplevelse og kan ta del av en overskuelig nyhetsflyt, dels gis annonsører større muligheter til å synes:
– Jeg er utrolig fornøyd med at vi har fått til et så pent nyhetsbrev. Det blir en behageligere opplevelse for våre lesere. Ganske enkelt en smartere måte å utnytte det formatet vi jobber med, sier prosjektleder Johanna Kendrup
Også annonsemulighetene blir flere.
– Vi har kommet frem til en løsning som gir våre annonsører et bredere utvalg av markedsføringskanaler og en større merverde, sier salgsansvarlige Toivo Persson-Travesset.
Hvordan kommer annonsørene til å merke disse forandringene?
– Vi har allerede gått ut med informasjon tll våre kunder om våre enrede annonseformater. For det meste dreier det seg om flere eksponeringsalternativer som gir økte muligheter for en effektiv kommunikasjon. En nyhet er for eksempel raskt å kunne gjennomføre kortere annonsekampanjer.
Sign&Print er et heldekkende magasin for alle som produserer, publiserer og distribuerer informasjon. En helhetsovervåking av den tekniske og forretningsmessige utviklingen i en grafisk bransje i stadig endring. Det trykte magasinet utkommer to ganger i året. Nyhetsbrevet som er koplet til nettstedet Signogprint.no når ut til drøyt 2 300 abonnenter og sendes ut to ganger i uken.