Papyrus søker Markedskoordinator/Sales Support

Med en netto omsetning på 1,5 mrd. Euro (2016) er Papyrus en ledende distributør av produkter, løsninger og servicetjenester koblet til trykksaker, forbruksvarer og pakkeprodukter til over 90.000 kunder i 19 europeiske land. www.papyrus.com

For å styrke vår posisjon i markedet og oppfølgning ovenfor våre eksisterende og nye kunder søker vi dyktige medarbeidere innen Markedskoordinator/ Sales Support

For ytterligere informasjon om stillingene kan du gå inn på www.sorlser.no eller ta kontakt med Lars Hjort, på tlf. 415 59 180./Ivar Ødegaard på tlf. 901 77 668.

Henvendelser behandles konfidensielt, vi imøteser din CV og søknad via post@soler.no, søknadsfrist snarest.

Publisert av: 

Del artikkelen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.


Stora Enso selger papirfabrikk til eierne av Lidl

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Stora Enso har inngått avtale om å selge papirfabrikken Maxau i Tyskland til Schwarz Group, som ellers driver med detaljhandel. De eier kjedene Lidl og Kaufland og sies å være den største detaljhandelskjeden i Europa og den fjerde største på verdensbasis målt i omsetning.

Publisert av: 

Skalérbar trykkpresse med nye formatmuligheter

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Med slagordet ”Perfekt fra alle sider” lanserer Heidelberg den nye generasjon av Speedmaster SX 102. Denne nye trykkpressen henvender seg primært til kommersielle trykkerier, som krever et høyt produktivitets- og kvalitetsnivå med trykk på begge sider i én kjøring.

Publisert av: 

Skipnes: ”Vi blir mer konkurransedyktige”

Tekst: Claes Nordström | Foto: Skipnes

Det blåser positive vinder hos Skipnes. Arktrykkeriet, med både digital- og offsettrykk, har nå etablert seg i nye, større lokaler. I samme veiven har selskapet investert stort i mer effektiv offsetproduksjon, noe som gir dem muligheter til å ta på seg større volumer de neste årene.

Publisert av: 

Sverige: Postnord slutter å distribuere uadressert reklame

Tekst: Anja Degerholm | Foto: Pressefoto

Postnord i Sverige avvikler virksomheten for uadressert direktereklame (ODR) rettet mot husholdninger. Det er ikke lenger en lønnsom virksomhet for selskapet, noe som peker på et prispresset marked og stigende papirpriser som bakgrunn for beslutningen. I stedet bør det fokuseres på mer målgruppeorientert, adressert annonsering.

Publisert av: