Stor interesse for Ikeas etikettkonkurranse

PUBLISERT: 8 mars 2018
OPPDATERT: 8 mars

Ikeas konkurranse «Open Innovation Challenges» har etter mer enn halve tiden allerede generert en hel del interessante ideer om smarte etiketter.

– Det har vært stor interesse, sier Ikeas Johan Edvardsson.

I desember i fjor utfordret IKEA forskjellige foretak og innovatører å komme frem med sine beste ideer og forslag hva angår elektroniske etiketter, noe vi har skrevet om tidligere. Ifølge møbelgiganten har utfordringen hittil medført at det har kommet inn en hel del interessante forslag.

– Det har vært stor interesse og vi er takknemlige for den fantastiske responsen vi har fått. Så langt kommer disse fra veldig blandede nasjonaliteter, men blant disse er det flere nordiske bidragsytere, sier  Johan Edvardsson, strategic dynamic marking program manager for Ikea i Sverige.

Konkurransen avsluttes 31. mars og deretter vil det bli foretatt en teknisk analyse av forslagene, dette gjøres av en ekstern partner. Så begynner en intern utvalgsprosess der IKEA velger ut de løsningene som går videre til neste trinn. Hva som deretter kommer til å skje vil bli bestemt ut fra bidragenes individuelle forutsetninger.

– De er interessante av forskjellige årsaker, men det beste er når bidraget kombinerer en bedre kundeopplevelse med en smartere måte å jobbe på. Konkurransen er åpen til 31. mars, så det er fortsatt mulig å være med, sier Johan Edvardsson.

Les videre

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Gop ønsker å inspirere kunder til å tenke mer sirkulært

Gop har levert plast-, papir- og aluminiumsplater fra ledende varemerker siden 1968. På Sign, Print & Promotion viser de eksempler på platematerialer, men også resirkuleringskonseptet go Circular.
SimenHolm webb

DTF-printere for alle behov og smaker

Vizuell er en leverandør av utstyr og forbruksvarer til trykkeribransjen, med administrasjon og lager i Norge. Firmaet ble etablert i 1997. Til Sign, Print & Promotion tar de med seg blant annet den nyeste DTF-teknologien fra Azon.
Azon Primo Plus & shaker

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01