Onlineprinters gir kundene flere valgmuligheter

PUBLISERT: 5 april 2018
OPPDATERT: 5 april
Kunder som vil lage personaliserte flygeblad og brosjyrer i nettbutikkene til Onlineprinters kan nå velge formater i størrelser fra  7 x 10 centimeter opp til 21 x 31 centimeter.

Nettrykkeriet Onlineprinters gjør det nå mulig for kundene å skreddersy flygeblad og brosjyrer i nettbutikken ved at de selv nå kan velge størrelse, papirtype med mer.

Christian Würst, markedsføringssjef hos Onlineprinters.

Onlineprinters gjør det mulig for kundene å trimme flygeblad og brosjyrer etter eget ønske og smak i når kundene lager sine bestillinger i nettbutikken. Tidligere har det ikke vært mulig å tilpasse denne typen trykksaker, man har operert med en standard størrelse. Men nå finnes disse trykksaktypene i størrelser som varierer mellom 7 x 10 og opp til 21 x 31 centimeter. Ifølge selskapet er nettopp flygeblad et kraftfullt verktøy innen markedsføring. De ulike størrelsesvariantene gjør det nå mulig å få en økt effekt i kundenes reklamebudskap med former og mønstre.

– Med flygeblad handler det virkelig om et førsteinntrykk, så derfor er størrelse og følelse avgjørende for dette markedføringsverktøyet, sier Christian Würst, markedsføringssjef hos Onlineprinters.

Muligheten for kundene å selv tilpasse sine trykksaker med funksjonen “custom size option” var fra starten av kun tilgjengelig for storformatprodukter som plakater, bannere, fototapeter og skilter.

Ifølge konsernet Onlineprinters sysselsetter de mer enn 1400 ansatte. Og i fjor produserte de mer enn 2,5 milliarder trykte reklameprodukter fordelt på cirka 1 500 trykksaker – fra visittkort, brosjyrer og kataloger til produkter i storformat. I Europa ivaretas markedsføringen gjennom 18 nettbutikker til 800 000 kunder i 30 land.

Den norske nettbutikken finner du her.

Les videre

100 Revoria Press PC1120 installert i Europa

Fujifilm har nå gjort den hundrede installasjonen av flaggskipet Revoria Press PC1120-modellen i Europa. Tonerpressen har vunnet flere priser opp gjennom årene.
Gibon7-768x512-1

HP lanserer fire nye digitalpresser

HP annonserte like før påske lansering av fire nye digitalpresser, HP Indigo 120K, Indigo 18K, Indigo 7K Secure og Indigo V2 for det kommersielle markedet.
hp123

Xeikons Lion tar digitaltrykket videre

Xeikon har lansert Lion LX3000, en ny digital etikettpresse med et nytt kontrollsystem som gir høy produktivitet og etikettkvalitet med god ytelse.
Xeikonz

DTG-printer lanseres for myke trykk på sportstøy

Ricoh ønsker å fylle et hull i markedet med sin nye DTG-skriver for polyestertrykk.
rioch-dtg

Siste nytt

GV Reklame tar sats – kjøper Sats & Trykk

Fra 1. juni 2024 vil to Verdalsselskaper bli et når GV Reklame kjøper Sats & Trykk, og to ansatte fra Sats & Trykk flytter inn i lokalene i Venusvegen.
Sats Trykk

18 tips til hva du kan se på Drupa

Vår reporter var på plass på forhåndspresentasjonen av en del av utstillerne på årets Drupa, og fikk notert seg en del av det som blir å se og teste på de forskjellige standene.
Kollage 18 tips

Marabu støttet sine leverandører under Fespa

Marabu hadde ingen egen stand på årets Fespamesse, men var der for å hjelpe sine leverandører. Sign & Print fulgte Victor Bildsten, digital salgssjef i Marabu Skandinavia, på en omvisning i standene.
Vanguard-1-1024x683

Toppsjef forlater Heidelberg

Ludwin Monz har ifølge en pressemelding fra Heidelberg valgt å trekke seg fra sin stilling som administrerende direktør. Han blir erstattet av Jürgen Otto, som kommer med flere tiår med erfaring i bærekraftig styring av store industribedrifter, supplert med erfaring i turn-around management de siste årene.
Ludwin_monz