Flere effekter på melkekartongen

PUBLISERT: 19 april 2018
OPPDATERT: 19 april


Tetra Pak satser på personalisering gjennom å lansere blant annet holografiske og metalliske effekter i foretakets serie med drikkekartongmaterialer.

Charles Brand vil utvide mulighetene for personaliserte produkter til kundene.

Tetra Pak satser på nye blikkfangere til serien Artistry – væskekartonger som kan anvendes til flesteparten av foretakets emballeringsløsninger og eksisterende maskinlinjer. De nye effektene er Tetra Pak Reflect, som omfatter holografiske effekter på emballasjer. For metalliske effekter på kartongmaterialet finnes nå Tetra Pak Metallized. For den som vil ha et mer naturlig utseende finnes Tetra Pak Craft, som gir emballasjen et utseende av kartong og trefiber. Den fjerde i rekken av effekter – Tetra Pak Sculpt – gir drikkekartongmaterialet en preget overflatestruktur.

Effektene kommer til å være tilgjengelig for foretakets kunder over hele verden, ifølge presseskrivet. Charles Brand, som har ansvaret for produktledelse og kommersiell virksomhet hos Tetra Pak:

– I en verden hvor nesten alt dreier seg om personalisering vil vi gi våre kunder noe unikt og hjelpe deres varemerker å overdøve konkurrentene og nå ut til konsumentene.

Metalliske og holografiske effekter, en naturlig kartong og trefiber look samt en taktil overflatestruktur inngår i Tetra Paks serie Artistry.

Les videre

Agfa tilføyer en ny og mindre storformatprinter til Anapurna Ciervo-serien

Anapurna Ciervo H2500 komplementerer den større Anapurna Ciervo H3200, lansert i fjor, og gir den samme eksepsjonelle allsidigheten og ytelsen i et mer kompakt format.
Anapurna-Ciervo-H2500_

Flere spennende nyheter på Packnorth Award 2025

Nå er Packnorth Award 2025 åpnet. Siden 1. februar kan bidrag sendes inn til Nordens største emballasjekonkurranse. I år har konkurransen flere nyheter i form av nye kategorier og internasjonal deltakelse i juryen.
Pris-1024x683

Nå kan tykkere materialer kjøres i Ricoh Pro C9500

Ricoh utvider mulighetene til sin Pro C9500 digitalpresse. Maskinen har fått en ny tjeneste som gjør det mulig å trykke tykkere materialer enn tidligere, som for eksempel diverse emballasje.
pr19021_Erwin-Busselot-768x513

Skap konkurransefortrinn med trykket emballasje

Digitaltrykk utgjør i dag en liten andel av det globale markedet for emballasjeproduksjon, men teknologien har et enormt potensial og byr på mange muligheter for trykkerier og grafiske produsenter som ønsker å utvide produkttilbudet sitt med nye og spennende emballasjeprodukter.
blegen

Siste nytt

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01

Gop ønsker å inspirere kunder til å tenke mer sirkulært

Gop har levert plast-, papir- og aluminiumsplater fra ledende varemerker siden 1968. På Sign, Print & Promotion viser de eksempler på platematerialer, men også resirkuleringskonseptet go Circular.
SimenHolm webb

DTF-printere for alle behov og smaker

Vizuell er en leverandør av utstyr og forbruksvarer til trykkeribransjen, med administrasjon og lager i Norge. Firmaet ble etablert i 1997. Til Sign, Print & Promotion tar de med seg blant annet den nyeste DTF-teknologien fra Azon.
Azon Primo Plus & shaker

Agfa tilføyer en ny og mindre storformatprinter til Anapurna Ciervo-serien

Anapurna Ciervo H2500 komplementerer den større Anapurna Ciervo H3200, lansert i fjor, og gir den samme eksepsjonelle allsidigheten og ytelsen i et mer kompakt format.
Anapurna-Ciervo-H2500_