Tetra Pak satser på personalisering gjennom å lansere blant annet holografiske og metalliske effekter i foretakets serie med drikkekartongmaterialer.

Tetra Pak satser på nye blikkfangere til serien Artistry – væskekartonger som kan anvendes til flesteparten av foretakets emballeringsløsninger og eksisterende maskinlinjer. De nye effektene er Tetra Pak Reflect, som omfatter holografiske effekter på emballasjer. For metalliske effekter på kartongmaterialet finnes nå Tetra Pak Metallized. For den som vil ha et mer naturlig utseende finnes Tetra Pak Craft, som gir emballasjen et utseende av kartong og trefiber. Den fjerde i rekken av effekter – Tetra Pak Sculpt – gir drikkekartongmaterialet en preget overflatestruktur.
Effektene kommer til å være tilgjengelig for foretakets kunder over hele verden, ifølge presseskrivet. Charles Brand, som har ansvaret for produktledelse og kommersiell virksomhet hos Tetra Pak:
– I en verden hvor nesten alt dreier seg om personalisering vil vi gi våre kunder noe unikt og hjelpe deres varemerker å overdøve konkurrentene og nå ut til konsumentene.
