Flere effekter på melkekartongen

PUBLISERT: 19 april 2018
OPPDATERT: 19 april


Tetra Pak satser på personalisering gjennom å lansere blant annet holografiske og metalliske effekter i foretakets serie med drikkekartongmaterialer.

Charles Brand vil utvide mulighetene for personaliserte produkter til kundene.

Tetra Pak satser på nye blikkfangere til serien Artistry – væskekartonger som kan anvendes til flesteparten av foretakets emballeringsløsninger og eksisterende maskinlinjer. De nye effektene er Tetra Pak Reflect, som omfatter holografiske effekter på emballasjer. For metalliske effekter på kartongmaterialet finnes nå Tetra Pak Metallized. For den som vil ha et mer naturlig utseende finnes Tetra Pak Craft, som gir emballasjen et utseende av kartong og trefiber. Den fjerde i rekken av effekter – Tetra Pak Sculpt – gir drikkekartongmaterialet en preget overflatestruktur.

Effektene kommer til å være tilgjengelig for foretakets kunder over hele verden, ifølge presseskrivet. Charles Brand, som har ansvaret for produktledelse og kommersiell virksomhet hos Tetra Pak:

– I en verden hvor nesten alt dreier seg om personalisering vil vi gi våre kunder noe unikt og hjelpe deres varemerker å overdøve konkurrentene og nå ut til konsumentene.

Metalliske og holografiske effekter, en naturlig kartong og trefiber look samt en taktil overflatestruktur inngår i Tetra Paks serie Artistry.

Les videre

Canon titter inn i nye markeder

Det er en Canon i kanonform, som med sin 4.800 m2 store Drupa-stand viser hvorfor de er markedsleder innen flere teknologier.
Drupa_Canon

Packnorth Award 2024 er åpen – nå med flere nyheter

For fjerde gang arrangeres Packnorth Award-konkurransen av Packnews og med Scanpack som partner. I dag 1. februar er påmeldingssiden åpnet. Årets konkurranse byr på nyheter.
Scen-Scanpack-2022

Scanpack feirer 60 år med alt og mer til

Neste år er Scanpack-år, men det er ikke hvilket som helst Scanpack-år. Messen fyller 60 år.
Monika-Olund-och-Anna-Lena-Friberg-Scanpackx

Fargerikt samarbeid mellom Lessebo Paper og Addbrand

Et nytt fargerikt Småland-samarbeid har sett dagens lys siden Lessebo papir signerte en grossistavtale med den grafiske forhandleren Addbrand. En bredere produktportefølje og sterkere distribusjonskanaler skal være resultatet av at selskapene nå sammen blar om til en ny side.
Addbrand-Lessebo-1024x683

Siste nytt

Har Drupa svarene på bransjens utfordringer?

Etter åtte års pause kan vi igjen ta turen til Drupa for å se hva leverandørene mener vi trenger.
drupa24_12

Fem måter KI transformerer trykkproduksjon på

KI vil endre grafisk trykkproduksjon. Sander Sondaal, Director of Commercial Print Sales hos Ricoh Graphic Communications, lister opp fem måter det vil skje på.
FotoJet-52

Elitron er på plass hos NIZE equipment

Etter 14 dager med installasjon og intensiv opplæring er NIZE-equipment klart til å vise frem det siste tilskuddet til deres produktportefølje. Det er det italienske high-end skjære- og fresebordet Elitron Kombo SDC+ i formatet 320 x 210 cm de har montert i sitt demosenter i Odder i Danmark.
nize_elitron_02-1

100 Revoria Press PC1120 installert i Europa

Fujifilm har nå gjort den hundrede installasjonen av flaggskipet Revoria Press PC1120-modellen i Europa. Tonerpressen har vunnet flere priser opp gjennom årene.
Gibon7-768x512-1