PS Press med nye krefter fra Canon

PUBLISERT: 27 april 2018
OPPDATERT: 27 april
Fra venstre: Trygve Walle fra PS Press, Lars Andresen fra Canon Norge og Jørgen Pettersen fra PS Press

Det er god stemning og høyt tempo hos PS Press, her blir vi møtt med kaffe og store smil:  – Det er ingen som tilbyr den samme løsningen som oss i Moss, forteller Trygve Walle. De har lang fartstid i byen. Hos PS Press kan du få alt fra visittkort til foliering av bil. De lager også sine egne aviser og er en aktiv bidragsyter i lokalmiljøet. – Vår styrke ligger i vår evne til å fornye oss og lære nye ting, forteller Jørgen Pettersen. Det gjør de blant annet gjennom fotostudioet som bruker både kundeoppgaver men også til kreativt arbeid på fritiden.

Det å være et helhetlig reklamebyrå betyr at man må kunne tilby kunden et bredt spekter av tjenester. Ofte også ting man kanskje ikke hadde tenkt på. Derfor åpnet PS Press det nye året med anskaffelse av Canon sin Arizona flatbed. Ved hjelp av denne og egne grafiske designere stiller PS-press i en helt ny klasse, der det kun er kreativiteten som setter grenser. – Våre grafiske designere har erfaring og kompetanse som gjør at vi kan ta i bruk hele bredden av bruksområder for Arizona, sier Jørgen Pettersen. – Vi merker godt at dette gir avkastning både i kundetilfredshet og budsjettmessig. De har også utvidet sortimentet ytterligere med et Zund skjærebord som gjør seg meget godt sammen med Arizona.

– Vi ser at flere og flere kunder ønsker en mer helhetlig løsning, forteller Jørn Mortensen. Han har et bredt spekter av oppgaver som blant annet inkluderer søkemotoroptimalisering. – Det er ikke lenger nok med en tjeneste eller et fysisk produkt, markedsføring er en del av noe større, der nettsider og sosiale medier spiller en stor rolle.

– Det er spennende å følge med på utviklingen til PS Press, sier Lars Andresen fra Canon, som har hjulpet med implementering av Arizona og Zund skjærebord. -Vi gleder oss til å se fortsettelsen!

Les videre

Nå håper Roland DG på å gjøre seg hørt i high end-segmentet

Roland DG ønsker å ta pole position med sin nye storformatprinter. Det var budskapet da de presenterte sin nye høyvolumsprinter på Monza Formel 1-banen i Milano. Spørsmålet er om den nye maskinen med helt nytt rødt blekk er en vinner når det kommer til å konkurrere med konkurrerende grafiske hurtigkjørere.
roland-dg_9222

Fersk flatbed i fokus

I fjor høst lanserte Durst storformathybriden P5 X. Alle som er nysgjerrige på denne maskinen eller andre løsninger for digital utskrift kan ta turen til Molanders Sign and Display sin stand under Sign, Print & Promotion.
Durst P5X

Kodak viser verdens hurtigste inkjetpresse

For første gang vil Kodak vise frem verdens raskeste rullbaserte 4-farge inkjetpresse i Europa. Dette vil finne sted på Hunkeler Innovation Days 2025, som arrangeres i Luzern fra 24.–27. februar.
kodak-prosper-7000-turbo

Merking med laserpresisjon

Svenske Logimark selger merking- og etikettløsninger og stiller ut på Sign, Print & Promotion for første gang. De tar med lasermaskiner og lasermaterialer for å vise hvordan man kan kombinere teknisk innovasjon med en personlig touch.
Pontus

Siste nytt

«DTF har vært en suksess for oss»

Tekstiltrykk med DTF (direct-to-film) er hett. Det vet Stein Raaness, som har solgt mer enn 40 DTF-printere fra Sublistar de siste årene.
Raaness

Flere spennende nyheter på Packnorth Award 2025

Nå er Packnorth Award 2025 åpnet. Siden 1. februar kan bidrag sendes inn til Nordens største emballasjekonkurranse. I år har konkurransen flere nyheter i form av nye kategorier og internasjonal deltakelse i juryen.
Pris-1024x683

Fjerde generasjon skybasert forretningssystem

Familiebedriften Simutek utvikler og selger forretningssystemet GKS i Norge og Sverige. Den siste versjonen av GKS vises under Sign, Print & Promotion.
Alexandra

Nå håper Roland DG på å gjøre seg hørt i high end-segmentet

Roland DG ønsker å ta pole position med sin nye storformatprinter. Det var budskapet da de presenterte sin nye høyvolumsprinter på Monza Formel 1-banen i Milano. Spørsmålet er om den nye maskinen med helt nytt rødt blekk er en vinner når det kommer til å konkurrere med konkurrerende grafiske hurtigkjørere.
roland-dg_9222