Grå har lenge blitt betraktet som en ikke-farge, men har nå kommet frem og opp i designverdenen. Fargen er fortsatt beskrevet som klassisk, diskret og sofistikert, men nå også som sterk, pålitelig og en tidløs farge takket være den implisitte tilknytningen til betong, granitt, fjell og stein. Selv som en bakgrunn i hjemmet, står fargen fint alene samtidig som den fremhever andre farger.
I takt med dette har Antalis nå utvidet Conqueror sortimentet med tre nye gråtoner. Conqueror, produsert av Arjowiggins Creative Papers og produsert siden 1888, har både en sofistikert overflate av luksuriøs, ubestrøket papir med de beste egenskaper for høykvalitetstrykk. Conqueror egner seg til all forretningskommunikasjon (fra brevark til brosjyrer, årsrapporter eller invitasjoner) for firmaer eller institusjoner som ønsker å ha en «high-end» profil.
Conqueror er allerede tilgjengelig i kremfarger og hvit, og blir nå beriket med den tidløse fargen grå, i tre ulike nyanser: Feather, Pencil og Cartridge.
Denne nye paletten er et komplement til de eksisterende fargene:
Feather: En myk og varm moderne grå som sammen med hvitt papir bringer frem sin lysstyrke.
Pencil: En nøytral grå som både kan være elegant, klassisk og skarp.
Cartridge: En sterk, mørkere grå som har en perfekt balanse mellom varm og kald.
–Vi er glade for å tilby designere og kreative trykkere disse nye gråtonene som vil hjelpe dem med å tilfredsstille behovene til deres kunder med nøytrale, moderne fargetoner samtidig som man får utmerkede trykkeresultater, sier Michael Thorvaldsson, Product Manager Creative Papers & Digital Products Scandinavia hos Antalis.