Dobbelt så stor messe

19-20. september avholdes Sign, Print & Pack-messen – bransjens største møteplass. Messen samler hele sign- og printbransjen i Norge, og blir denne gangen dobbelt så stor sammenliknet med den forrige messen for to år siden.

I år legges det ekstra fokus på tekstil og emballasjer. Bransjens interessenter kommer til å se tekniske og kreative løsninger, og ikke minst forretningsmuligheter. Blant utstillerne finner du det siste når det gjelder utstyr til digitaltrykk, emballasjetrykk, etikettløsninger, tekstiltrykk, storformat, skilter, digital signage, 3d-print og ferdiggjøring.

En rekke spennende produkter skal debutere på messen, loves det i løpet av de to dagene. Det blir et brukersted som bringer sammen kollegaer, konkurrenter, leverandører og kunder.

De besøkende kommer også til å få anledning til å la seg inspirere og få lytte til dagsaktuelle foredragsholdere i et fullspekket seminarprogram. Man kommer også til å kåre vinner av det norske mesterskapet i bilfoliering.
Messen holdes like utenfor Oslo på X Meeting Point på Hellerudsletta den 19. og 20. september.
Les mer og meld deg på her: sipp.no

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Rekordresultat for Signcom

Foran 2019-utgaven av Sign & Print Scandinavia var forventningene høye. De besøkende ble møtt av et sterkt Signcom med ny glød og energi, stemningen var på topp og ble ytterligere forsterket av muligheten til å vinne en helt ny Mimaki UV LED Print & Cut UCJV300-75! Allerede dag to ante man at de var på vei mot et rekordsalg og dag tre var det et faktum.

Publisert av: 

Flere detaljer om Canons nye Océ Arizona 1300-serie

På Sign&Print Scandinavia lanserte Canon en ny Océ Arizona 1300-serie med planskrivere til produksjon av mellomstore volumer med skilt og displaygrafikk. Med den nye serien kan kundene øke produksjonseffektiviteten og imøtekomme markedsetterspørselen etter større applikasjonsvariasjon, hevdes det fra Canon i et presseskriv.

Publisert av: 

Selger for 300 millioner i året – men har ingen egne direktekunder

I fjor endret det svenske firmaet Kuvertteamet navn til Addbrand, et navn som passer i alle nordiske land. Rett før jul kjøpte Addbrand også danske A-mail. I løpet av 2019 skal Lyche Konvolutt etter planen endre navn til Addbrand Norge og utvide varesortimentet. Vi tok en rundtur hos Addbrands hovedkvarter i Bankeryd for å se på hva de kan tilby. 

Publisert av: