Xeikon med ny løsning på inngangsnivå for digital etikettproduksjon

PUBLISERT: 5 september 2018
OPPDATERT: 5 september
Xeikon 3030 sammen med entryDCoat er en digital lavkostnads print- og konverteringsløsning med tilsvarende lave driftskostnader.

Xeikon annonserte i dag en digital etikettprint og konverteringsløsning på inngangsnivå, noe som skal gjøre at det lukrative etikettmarkedet er innen rekkevidde for tradisjonelle trykkerier, også om man ikke har all verden av investeringsmidler tilgjengelig. «Label Discovery»-løsningen består av en Xeikon 3030, en nettbasert digital etikettpresse og den nye entryDcoat, en digital konverteringslinje som kan brukes inline eller offline med Xeikon 3030. Den nye løsningen vil bli presentert på selskapets stand på Labelexpo Americas, 25-27 september i Rosemont, Illinois.

– Selv om digital etikettutskrift er blitt en raskt voksende forretningsvirksomhet, er noen selskaper fortsatt motvillige i å investere i teknologien – enten på grunn av kostnaden eller mangelen på en virkelig profesjonell kvalitet på inngangsnivået, sa David Wilkins, Xeikon’s Vise Salgssjef for det nordamerikanske markedet. – Den lavere prisen på Xeikon Label Discovery-løsningen gjør at disse selskapene kan ta i bruk digital teknologi og fange opp et forretningspotensial som tidligere krevde en bred investering.

Les videre

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01

Agfa tilføyer en ny og mindre storformatprinter til Anapurna Ciervo-serien

Anapurna Ciervo H2500 komplementerer den større Anapurna Ciervo H3200, lansert i fjor, og gir den samme eksepsjonelle allsidigheten og ytelsen i et mer kompakt format.
Anapurna-Ciervo-H2500_

Fjerde generasjon skybasert forretningssystem

Familiebedriften Simutek utvikler og selger forretningssystemet GKS i Norge og Sverige. Den siste versjonen av GKS vises under Sign, Print & Promotion.
Alexandra

Nå håper Roland DG på å gjøre seg hørt i high end-segmentet

Roland DG ønsker å ta pole position med sin nye storformatprinter. Det var budskapet da de presenterte sin nye høyvolumsprinter på Monza Formel 1-banen i Milano. Spørsmålet er om den nye maskinen med helt nytt rødt blekk er en vinner når det kommer til å konkurrere med konkurrerende grafiske hurtigkjørere.
roland-dg_9222

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01