Konica Minolta på Sign, Print & Pack

PUBLISERT: 17 september 2018
OPPDATERT: 17 september
Dette er 6 gode grunner til å komme innom A25: f.v Pia Dehkes Friden, Svenn-Arne Norheim, Kjell Hertaas, Roger Wiig, Claus Christian Heide og Morten Hegge

Konica Minolta har sendt oss 5 grunner til hvorfor du bør besøke deres stand A25 på Sign, Print & Pack.

1. Skill deg ut: Med Augmented Reality:

Om du ønsker å tilføre trykksaken en økt merverdi, tilføre interaktivitet og koblinger mot et digitalt innhold kan Augmented Reality løsninger fra Konica Minolta være noe for deg. På en svært enkel måte kan man inkludere en utvidet digital virkelighet i f.eks en DM, brosjyre, bok eller etikett for å øke opplevelsen til mottaker. Her er det mulighet for svært mange kreative løsninger med innhold som trigger en digital og interaktiv kommunikasjon. På Konica Minoltas stand A25 vil det være spesialister fra Konica Minolta Innovation senter tilstede som viser hele prosessen fra ide til gjennomføring.

2. Ta del i det raskt voksende etikettmarkedet:

Konica Minolta kjører etikettproduksjon begge messedager. Salgssjef Roger Wiig er overbevist om at selskapet kan hjelpe trykkerier inn i dette voksende markedet, – med Accurio Label 190. Wiig sier: – Med rundt 30 installasjoner i Europa så langt i 2018, viser dette at vi har truffet mellomvolum-segmentet for etikettprint med denne modellen svært godt. Kom innom A25 for en demo!

3. For ikke å glemme storformat..:

En storformatprinter kan åpne dører til nye markeder og gir et stort bruksområde med flere produkter og kunder. Hele 2 stk av den markedsledende Epson S-serien er tilgjengelig på messen. Her produseres medier både for innendørs og utendørs bruk, og med mulighet for å printe hvitt og sølv, tapet, folie etc.

4. Opplev ny, innovativ teknologi:

Konica Minolta vil vise en ny løsning på digitaltrykk med automatisk sikring av stabil fargeføring og tosidig pasning gjennom hele opplaget. Hvert eneste ark blir målt og vurdert gjennom hele produksjonen. I tillegg fikser maskinen selv problemer som striper, flekker og andre ujevnheter som kan oppstå. En slags teknikker og fargespesialist. Dette må du se!

Markedssjef for hopplandslaget, Bjørn Einar Romøren, står klar med VR- briller på stand A25.

5. Heng med markedets hyggeligste leverandør!;)

På Konica Minoltas stand finner du bransjefolk som ønsker at du skal komme innom for en kaffe og fagprat. Vi lar oss gjerne utfordre! Eller tar DU utfordringen?? Hva med å hoppe i Kollen?! Kanskje ikke helt da. Men markedssjef Bjørn Einar Romøren og sportssjef Clas Brede Bråthen, i NSF Hopp, har med seg VR- briller og hjelper deg å komme over kulen i kollen.

Sign, Print & Pack er den største møteplassen for grafisk bransje og finner sted denne uken!

X Meeting Point Norway

Adresse: Kragerudveien 50, 2013 Skjetten (Hellerudsletta)

Åpningstider
Onsdag 19. september 2018
kl 09.00-17.00
Torsdag 20. september 2018
kl 09.00-16.00

 

Les videre

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324

Ålgård Offset handlet for 12 millioner på Drupa

Ålgård Offset investerte 12 millioner kroner i ny stiftemaskin fra Müller Martini på Drupa-messen.
aalgaard-drupa1

Taktile bilder på utstilling i Oslo

Norges Blindeforbund og Canon står bak en unik fotoutstilling på Deichmann Bjørvika i Oslo fra 27.-30. juni.
world-unseen

Stor etikettspesial: Mange vil ha en bit av kaka

Etikettindustrien er samlet sett en robust og stabil bransje med mange år med global vekst. Nå melder flere aktører seg på.
etikettspesial-3-xeikon

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324