07 Media landet ny avtale med Norsk Tipping

Norsk Tippings aller første tippekupong, med første kampdag 13. mars 1948

Norsk Tipping har valgt 07 Media som eksklusiv leverandør på trykksaker de neste fem årene. Avtalen inkluderer trykking av Oddsenprogram, kampoppstillings- og ordinære kuponger, produktkort, spillkvitteringer, samt butikk- og markedsmateriell.

– 07 Media har samarbeidet med Norsk Tipping gjennom flere år, men det er første gang vi skal ha ansvar for alt materiell som eneste leverandør, heter det i en pressemelding fra selskapet. – I konkurranse med flere andre, er det hyggelig å registrere at vi basert på deres strenge krav til leveringssikkerhet, kvalitet, kompetanse, miljø og pris ble valgt som deres foretrukne leverandør.

– Vi er veldig glade og stolte over å bli valgt som samarbeidspartner til Norsk Tipping også denne gangen, sier konsernsjef i 07 Media, Kjetil Amundsen. Deres krav til sine leverandører er svært strenge, og eventuelle konsekvenser av feillevering er store. Kan man håndtere Norsk Tipping, kan man klare det meste.

Amundsen forteller videre at han på generell basis opplever at stadig flere av de større kundene velger én leverandør på trykksaker for å redusere transaksjonskostnader samt sørge for stabile og forutsigbare leveranser med riktig kvalitet. – Det er fullt mulig med en partner som 07 Media i ryggen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Gullrangering til Epson for bærekraft

Epson er tildelt EcoVadis’ gullrangering for bærekraft for andre år på rad, noe som plasserer Epson blant de topp tre prosent beste selskapene. Epson får også “outstanding” i kategoriene miljø og bærekraftige anskaffelser, i tillegg til “excellent achievements” innen arbeidskraft, menneskerettigheter og etikk.

Publisert av: 

Gjennombrudd for PDF til emballasjeproduksjon

Gent Workgroup (GW), den internasjonale organisasjonen for utvikling og formidling av beste praksis innenfor grafisk produksjon, gleder seg over at det arbeidet de startet om “Prosesstrinn til emballasje- og etikettproduksjon”, nå er vedtatt som en internasjonal standard. Den nye ISO-standarden er et viktig skritt mot å standardisere og automatisere produksjonsprosessen for emballasje basert på PDF-filformatet.

Publisert av: