07 Media landet ny avtale med Norsk Tipping

PUBLISERT: 22 oktober 2018
OPPDATERT: 21 mars
Norsk Tippings aller første tippekupong, med første kampdag 13. mars 1948

Norsk Tipping har valgt 07 Media som eksklusiv leverandør på trykksaker de neste fem årene. Avtalen inkluderer trykking av Oddsenprogram, kampoppstillings- og ordinære kuponger, produktkort, spillkvitteringer, samt butikk- og markedsmateriell.

– 07 Media har samarbeidet med Norsk Tipping gjennom flere år, men det er første gang vi skal ha ansvar for alt materiell som eneste leverandør, heter det i en pressemelding fra selskapet. – I konkurranse med flere andre, er det hyggelig å registrere at vi basert på deres strenge krav til leveringssikkerhet, kvalitet, kompetanse, miljø og pris ble valgt som deres foretrukne leverandør.

– Vi er veldig glade og stolte over å bli valgt som samarbeidspartner til Norsk Tipping også denne gangen, sier konsernsjef i 07 Media, Kjetil Amundsen. Deres krav til sine leverandører er svært strenge, og eventuelle konsekvenser av feillevering er store. Kan man håndtere Norsk Tipping, kan man klare det meste.

Amundsen forteller videre at han på generell basis opplever at stadig flere av de større kundene velger én leverandør på trykksaker for å redusere transaksjonskostnader samt sørge for stabile og forutsigbare leveranser med riktig kvalitet. – Det er fullt mulig med en partner som 07 Media i ryggen.

Les videre

Ricoh Norge flytter hovedkontoret

Ricoh Norge åpner sitt nye hovedkontor i Kværnerbyen, hvor 75 ansatte vil være tilknyttet. Kontoret har 28 arbeidsplasser og 6 touchdown-plasser, alle administrert gjennom Ricoh Spaces, en egenutviklet webapplikasjon for bestilling av arbeidsbord, møterom og parkering.
Ricoh-3-kollage

Scandraft etablerer lager i Drøbak

Materialleverandøren Scandraft har nylig åpnet ett nytt lager i Drøbak. Dette skal styrke servicenivået til de norske kundene, med ambisjonen om å bli Norges ledende leverandør av grafiske materialer.
Media

Tetra Pak elektrifiserer transporter mellom lagre i Malmø

For første gang bruker Tetra Pak en helelektrisk lastebil. Lastebilen har avgang fra Tetra Pak i Lund, hvor den blir lastet over natten. Deretter lastes den og kjøres til to eksterne lagre i Malmø havn.
tetra-lastbilx

Xerox kjøper opp Lexmark

Xerox Holdings Corporation kunngjør at de kjøper Lexmark International i en avtale verdt 1,5 milliarder dollar, inkludert overtatt gjeld. Kjøpet forventes gjennomført i andre halvdel av 2025.
Xerox-logo-sign

Siste nytt

Ricoh Norge flytter hovedkontoret

Ricoh Norge åpner sitt nye hovedkontor i Kværnerbyen, hvor 75 ansatte vil være tilknyttet. Kontoret har 28 arbeidsplasser og 6 touchdown-plasser, alle administrert gjennom Ricoh Spaces, en egenutviklet webapplikasjon for bestilling av arbeidsbord, møterom og parkering.
Ricoh-3-kollage

Roland DG lanserer nytt flaggskip i storformatserien

TrueVIS XP-640 er en 64-tommers eco-solvent inkjetprinter som, med et forskutt skrivehodedesign og finere dråpestruktur, leverer både høyere tetthet og hastighet.
XP-640_Printer

PrintVis leverer umiddelbare CO2-beregninger

PrintVis, den skybaserte administrasjonsplattformen for grafisk industri, har annonsert et strategisk partnerskap med CarbonQuota for å integrere automatiserte CO2-beregninger i printhåndteringsløsningen.
Dom-Harris-Kasper-Tomshoj

Addbrand vil vokse noe så inn i Norden: ”Vår ambisjon er konstant vekst”

Addbrand har de siste årene gjort flere oppkjøp, både i Sverige og resten av Norden, og ambisjonen er å vokse videre. Sign & Print har besøkt selskapets hovedkontor i Bankeryd for å høre mer om pågående initiativer og fremtidige vekstplaner.
Kartong