07 Media landet ny avtale med Norsk Tipping

Norsk Tippings aller første tippekupong, med første kampdag 13. mars 1948

Norsk Tipping har valgt 07 Media som eksklusiv leverandør på trykksaker de neste fem årene. Avtalen inkluderer trykking av Oddsenprogram, kampoppstillings- og ordinære kuponger, produktkort, spillkvitteringer, samt butikk- og markedsmateriell.

– 07 Media har samarbeidet med Norsk Tipping gjennom flere år, men det er første gang vi skal ha ansvar for alt materiell som eneste leverandør, heter det i en pressemelding fra selskapet. – I konkurranse med flere andre, er det hyggelig å registrere at vi basert på deres strenge krav til leveringssikkerhet, kvalitet, kompetanse, miljø og pris ble valgt som deres foretrukne leverandør.

– Vi er veldig glade og stolte over å bli valgt som samarbeidspartner til Norsk Tipping også denne gangen, sier konsernsjef i 07 Media, Kjetil Amundsen. Deres krav til sine leverandører er svært strenge, og eventuelle konsekvenser av feillevering er store. Kan man håndtere Norsk Tipping, kan man klare det meste.

Amundsen forteller videre at han på generell basis opplever at stadig flere av de større kundene velger én leverandør på trykksaker for å redusere transaksjonskostnader samt sørge for stabile og forutsigbare leveranser med riktig kvalitet. – Det er fullt mulig med en partner som 07 Media i ryggen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Digitalprint i små formater mangler standardisering

I en nylig undersøkelse utført av Ghent Workgroup ble digitalprint identifisert som et nøkkelområde som mangler gode retningslinjer for bruken av PDF. Digitalprint svarer til tradisjonelt kommersielt trykk, men de benytter metoder og utstyr som er forskjellig nok til å kreve deres egne spesifikke retningslinjer.

Publisert av: