Omikai skal løfte kundenes forretninger

Mathias Erlandsson, administrerende direktør for Omikai, demonstrerer sitt skybaserte e-handels- og forretningssystem.

Stikkordene er automatisering og frigjøring av tid når Omikai viser frem sin portefølje med e-handels- og forretningssystemer mot den grafiske bransjen på Sign & Print Scandinavia i Stockholm i februar.

Omikai hjelper grafiske bedrifter med løsninger for automatisert produksjon, salg og kontroll. På sin stand på Sign & Print Scandinavia i Sverige demonstrerer de sitt skybaserte e-handels- og forretningssystem som gir støtte for hele ordreflyten, alt fra en kundekontakt til faktura.

Produktspekteret består av Omikai StoreFront, Omikai MIS/ERP og Omikai Analyze. Mathias Erlandsson, administrerende direktør for Omikai peker på mange fordeler med deres produkter.

– Det er mange ting – automasjon, automasjon og automasjon. Det handler om å frigjøre tid og det med en plattform som er skalerbar og som kan støtte alle former for produksjon, sier Mathias Erlandsson og ramser opp alle typer av trykkproduksjoner – rull, ark, emballasje, digital, offset, skilt med mer.

Det er unikt at selskapet kan tilby både e-handel, administrasjons- og forretningssystemer i en og samme løsning, mener Erlandsson.

– Dette hjelper firmaer å skape salg, å gi en mer effektiv produksjon og oppfølging i samme løsning.

Erlandsson ser Sign & Print-messen, 5-7. februar, som en ypperlig anledning å knytte kontakter og treffe potensielle kunder.

– Det handler om å øke kunnskapen om de verdiene vi har å tilby.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Heidelberg: Kjempesalg, prisstigninger og positive forventninger

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Heidelberg setter opp prisene moderat og forutser at neste regnskapsår vil komme ut med svarte tall i netto etter skatt, mye takket være et godt bokmarked i Europa. Samtidig stiger hollandske Wilco frem som stor Heidelberg-kunde, de har fornyet maskinparken med ikke mindre enn 11 nye Heidelberg-presser i løpet av ett år.

Publisert av: 

Dypdykk i digitaltrykt interiørdekor – muligheter og fremtid

Tekst: Claes Nordström | Foto: Pressebilder

Den klassiske trykksaken, personalisert eller produsert i små opplag, er ingen match for digitaltrykk. Og med de forskjellige trykkteknikkene er det mulig å printe på nesten alle tenkelige materialer, noe som gir trykkerier muligheten til å skape seg vekst i nye markeder. Et av disse fremtidens markeder er interiørdesign og utforming av fysiske miljøer. Sign & Print intervjuer interiør- og dekorekspert Rachel Nunziata om hva trykkerier bør tenke på når de går inn på dette markedet.

Publisert av: 

Canon skal levere print-tjenester til Statnett de neste 3 årene

Tekst: Roger Stormo | Foto: Canon

Statnett har inngått avtale med Canon om en tjenesteavtale «Print as a Service» (Print som en tjeneste). Avtalen inneholder drift av 230 multifunksjonsmaskiner med tilhørende sikker-print-løsning, i tillegg til bemanning fra Canon på større lokasjoner og landsdekkende service. Avtaleperioden er på 3 år og har en verdi på 15 millioner kroner.

Publisert av: