Europapremiere for flaskeprinter

PUBLISERT: 10 januar 2019
OPPDATERT: 10 januar
ACG Fyrtal henvender seg både til reklamebransjen og industrien med sin nye flaskeprinter 3Sixty.

Det blir europalansering når ACG Fyrtal viser frem sin helt nye dSign 3sixty uv-flaskeprinter. Forhåndsordrene har allerede begynt å tikke inn.

ACG Fyrtal retter seg først og fremst mot reklameartikler-bransjen med sin nye flaskeprinter, men har også øynene mot industrien der det stilles høye krav til produksjonshastighet og styrke, sier Jesper Devrér, salgssjef hos ACG Fyrtal nå foran Sign&Print Scandinavia.

Jesper Devrér, salgssjef hos ACG Fyrtal.

– Vi Europalanserer vår helt nye dSign 3sixty UV-flaskeprinter. dSign 3sixty er vårt eget varemerke og den revolusjonerer hele printindustrien for flasker. Den er ekstremt rask og printer med en enestående kvalitet. Med denne henvender vi oss mest til reklamebransjen men også mot industrien der store krav stilles til høy produksjonshastighet og holdbarhet.

Med seg på messen har de også Sveriges mest solgte lasergraverer Spirit fra velkjente GCC samt den lille men populære Compress UV-printeren, som selskapet Sverigelanserte på Sign&Print-messen i 2015.

– Både Spirit-laseren og Compress-printeren har vært og er suksesshistorier for oss og vi håper at enda flere oppdager vårt sortiment av maskiner og materialer. På standen kommer messebesøkende å få spennende give- aways som direkteproduseres på standen.

Hva tror dere blir den største snakkisen på standen deres?
– Størst snakkis er uten tvil 3sixty. Med den retter vi oss både mot kunder i Sverige og det øvrige europeiske markedet. Vi har allerede fått forhåndsbestillinger på maskinen og det føles veldig morsomt å lage noe unikt og eget.
– Vi åper på mange spennende kundemøter der vi får gjøre det vi er best til: Fyrtal ikke bare selger produkter, vi forsyner våre kunder med løsninger som hjelper dem med å vokse og utvikles, sier Jesper Devrér om Sign&Print Scandinavia 2019 som pågår 5-7 februar på Kistamässan i Stockholm.

Les videre

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324

Ålgård Offset handlet for 12 millioner på Drupa

Ålgård Offset investerte 12 millioner kroner i ny stiftemaskin fra Müller Martini på Drupa-messen.
aalgaard-drupa1

Sceneprogrammet for Scanpack 2024 er her!

Sceneprogrammet for Scanpack, Skandinavias største emballasjemesse, som finner sted på Svenska Mässan i Gøteborg 22. – 25. oktober, slippes nå. I tillegg til utstillingen med 400 utstillere vil de besøkende få tilbud om et omfattende sceneprogram med nærmere 100 programpunkter.
Talare-pa-Scanpack-SVx

Satser på eskeproduksjon i små serier

Stavangerbaserte Norengros Kjosavik ser en økt etterspørsel etter esker med trykk i mindre serier. Derfor har de investert i en HP Latex R2000.
norengros-Hjalmar

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324