Brectus i Moss starter opp virksomhet i Sverige og Danmark

Heidi Hoen, administrerende direktør på Brectus forteller at de skal levere produkter til hele Skandinavia.

Brectus starter opp virksomhet i Sverige og Danmark. Det blir det store samtaleemnet når selskapet demonstrerer sine iøyenfallende oppblåsbare produkter og messemateriell på Sign&Print Scandinavia.

– Oppblåsbare produkter kan produseres som en kopi av ditt produkt, det være seg en kaffetrakter, bil, blad, motorsykkel og så videre. Når vi lager disse i store dimensjoner er de definitivt blikkfang, sier Heidi Hoen, administrerende direktør på Brectus.

– På messen kommer vi til å ha med oss en spesialprodusert oppblåsbar reklame for glass, med en høyde på 4,5 meter. Dessuten vil vi også vise bredden i vårt sortiment med alt fra brosjyrestativ, messetelt, og gatebukker til store stoffplakater på flere hundre kvadratmeter eller kilometerlange bannere som vi for eksempel leverte til sykkelløpet Tour of Norway.

Selskapet, som holder til i Moss og er medlem av Grafisk bransjeforening, satser på å etablere seg i hele Skandinavia, noe de ønsker å kommunisere ut på messen.

– Det kommer til å bli mye snakk om at Brectus starter i Sverige og Danmark, samt produksjonsavdelingen i Polen, ved siden av den vi allerede har i Norge. Dette kommer til å sikre at skandinaviske kunder får likedanne produkter levert i alle land. Dette kommer også til å være en stor fordel for våre skandinaviske forhandlere.

– Sign&Print-messen er et utmerket sted for å møte våre kunder. Vi har også meget god erfaring med å knytte kontakter på Sign&Print-messen i Norge, og det blir nok minst like bra på denne skandinaviske messen, sier hun og legger til at hun håper at Brectus både får mange nye kontakter og ikke minst nye forhandlere i det utvidede markedet de nå henvender seg til.

– Vi har jo hatt veldig gode nettsider som også våre forhandlere bruker når de snakker med sine kunder. Vi tror at vi kommer til å få meget god respons nå som vi lanserer nettstedet på både svensk, dansk, polsk, engelsk og norsk.

– Vi kommer heller ikke til å legge skjul på det faktum at vi leter etter to KAM-selgere med lang bransjeerfaring, en i Sverige og en i Danmark, ved siden av det salgskorpset vi allerede har etablert i disse landene. Det er jo ikke usannsynlig at våre nye Kam-selgere faktisk er på denne messen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Nytt blad ute

Sign & Print nummer 226 er ute, med Canons Anton Strand som…

Karibu setter nye standarder for rull-til-rull print

Stiefel Digitalprint GmbH i Lenting nær München ble nylig den første kunden som begynte å produsere på en Karibu rull-til-rull printer. Både administrerende direktør og operatør er begeistret for kvaliteten som Karibu leverer på alt materialet: –Det beste jeg noensinne har sett i rull-til-rull-print.

Publisert av: 

web-to-print: Intervju med Fabian Frenzel

Forklaringen på hvorfor WtP er et vellykket konsept, er ikke fordi online trykkerier bruker flest mulig og størst mulige trykkpresser. Disse er lett tilgjengelige i alle deler av verdenen. Den virkelige verdien av WtP er basert på en enkel idé – nemlig en brukervennlig online plattform, som pålitelig oppfyller kundenes krav.

Publisert av: 

Kvesser i alle emballasjesegmenter

Antalis kom inn på Empack-messen og viste den bredden de har i emballasjeløsninger.
– Alt fra standardløsninger, spesielle løsninger til det faktum at du kan gå fra enkle produkter til en helhet med maskiner for automatisk emballasje. Det er det vi prøver å symbolisere her, sier Fredrik Carlsson.

Publisert av: