Canon inviterer til PRINT WEEK

PUBLISERT: 18 februar 2019
OPPDATERT: 18 februar
Image Factory er Canons produksjonssenter på Holmlia. Her fra fjorårets Arena 18 i Image Factory.

Når Canon åpner dørene til Image Factory gjennom hele siste uke i februar, blir det en gylden anledning til oppdatering på både produksjonsløsninger og forretningsområder.

Teknologi og forretningsområder
Image Factory er Canons eget demosenter for produksjonsløsninger, med digitaltrykk og storformat på alle typer materialer, samt ledende løsninger for arbeidsflyt og etterbehandling. Fra 25. februar til 1. mars åpnes senterets dører for alle som er opptatt av grafisk produksjon. Bjørn Frantsen i Canon forteller at de setter søkelyset på alt fra arbeidsflyt til automatisert produksjon og storformat, inkludert ettårsfeiring av Océ Colorado 1640 som ett av mange høydepunkter.

– PRINT WEEK blir vårens beste anledning til oppdatering. Riktig teknologi er selvsagt viktig, men dette er samtidig møtestedet for alle som ønsker innblikk i nye og lønnsomme forretningsområder, sier han.

Inspirasjon fra kundejobber
Inspirasjon er et nøkkelord under arrangementet, der Canon viser eksempler på hvordan forskjellige kunder har benyttet Canon-teknologi til å finne nye forretningsområder. Blant løsningene som vises i full produksjon er ulike imagePRESS-løsninger for digitaltrykk, Colorwave storformat som selv skifter medierull, samt innovative storformatløsninger som Océ Arizona og Colorado. Arrangementet pågår gjennom hele uke 9, der torsdagen er spesielt rettet mot hustrykkerienes behov.

– Med fjorårets vellykkede Arena 18 friskt i minne vet vi at bransjen er sultne på teknologi som øker effektiviteten og samtidig gir innpass i nye forretningsområder. Vi stiller med toppet lag og et gjennomkalibrert Image Factory, og gleder oss til å ta i mot en offensiv grafisk bransje. Selvsagt blir det en matbit underveis, her blir det påfyll på alle måter, smiler Bjørn Frantsen.

Påmelding på:
Canon Print Week

Siste nytt

PS Press kjøpte Arizona på Fespa – og fikk en fin pris

Mossfirmaet PS Press Reklame hadde travle dager på Fespa i Berlin. De dro hjem med både en ny maskin og en Fespa-pris.
PS Press Canon
PS Press kjøpte Arizona på Fespa – og fikk en fin pris

Antalis tok med seg 32 kunder på HP-tur

HP viste frem flere nye produkter på årets Fespa-messe. Antalis Norge tok med seg et trettitalls norske kunder på en omvisning på standen for å vise frem hva som er nytt.
Antalis tur 3
Antalis tok med seg 32 kunder på HP-tur

Med stor modularitet gir Zünd det som kundene har bruk for

Zünd viste, med bare to maskiner, mulighetene som finnes med deres skjære- og freseutstyr.
Zund-Fespa_02
Med stor modularitet gir Zünd det som kundene har bruk for

Robotfactory med helautomatisk skjæresystem

På FESPA viste Robotfactory frem sitt automatiserte skjæresystem med to ABB-industriroboter i samkjøring med et industrielt Zünd D3-skjærebord.
robot_01
Robotfactory med helautomatisk skjæresystem

Les videre

PS Press kjøpte Arizona på Fespa – og fikk en fin pris

Mossfirmaet PS Press Reklame hadde travle dager på Fespa i Berlin. De dro hjem med både en ny maskin og en Fespa-pris.
PS Press Canon
PS Press kjøpte Arizona på Fespa – og fikk en fin pris

Antalis tok med seg 32 kunder på HP-tur

HP viste frem flere nye produkter på årets Fespa-messe. Antalis Norge tok med seg et trettitalls norske kunder på en omvisning på standen for å vise frem hva som er nytt.
Antalis tur 3
Antalis tok med seg 32 kunder på HP-tur

Med stor modularitet gir Zünd det som kundene har bruk for

Zünd viste, med bare to maskiner, mulighetene som finnes med deres skjære- og freseutstyr.
Zund-Fespa_02
Med stor modularitet gir Zünd det som kundene har bruk for

Robotfactory med helautomatisk skjæresystem

På FESPA viste Robotfactory frem sitt automatiserte skjæresystem med to ABB-industriroboter i samkjøring med et industrielt Zünd D3-skjærebord.
robot_01
Robotfactory med helautomatisk skjæresystem