Epson lanserer sin første 24-tommers fargesublimeringsskriver

PUBLISERT: 12 august 2019
OPPDATERT: 12 august
I forrige uke lanserte Epson sin første 24-tommers fargesublimeringsskriver, som vil komme i handelen fra oktober.

Epsons nye 24-tommers fargesublimeringsskriver SC-F500 er utviklet for at reklamebutikker, fotolaboratorier, klesprodusenter og kopieringsbutikker kan gi kundene større valgfrihet gjennom fleksibel utskrift av høy kvalitet, skriver Epson i en pressemelding.

Enten man produserer trykte telefondeksler, krus, musematter, t-skjorter eller puter, har SC-F500 rask omløpstid, pålitelighet og lave totale eierkostnader (TCO) for små bedrifter, og det krever ingen spesialkunnskap for å konfigurere, drifte eller vedlikeholde den.

SC-F500 danner en del av Epsons komplette utskriftsløsning, som omfatter blekk, programvare og papir – alt designet for å fungere i perfekt harmoni. For å bidra til at bedrifter kan håndtere kundebehov smidig, er SC-F500 laget med brukervennlighet, produktivitet og effektivitet i tankene. Dette oppnås ved hjelp av funksjoner som utfyller Epsons etablerte fargesublimeringsteknologi, inkludert:

  • Blekkløsning som kan etterfylles (140 ml-flasker kan brukes selv når du skriver ut)
  • Wi-Fi-tilkobling (Epsons første i fargesublimeringsserien)
  • Automatisk bytte av medier (enkelt bytte mellom enkeltark og rullmedier)
  • Epsons LFP Accounting Tool (for å beregne utskriftskostnader nøyaktig)
  • Beskyttelsesplate til skriverhodet (for forebygging mot støv)
  • 4,3-tommers berøringsskjerm (for brukervennlighet)

Neil Greenhalgh, produktsjef i Epson Europe, sier: –Vi er glade for å tilby denne fargesublimeringsskriveren som kommer til å åpne nye muligheter for mange små bedrifter. Dette er vår første 24-tommersskriver i fargesublimeringsutvalget. Det som er mest givende for oss er å se hvor mange apper som støttes av SC-F500 – utvalget av gaver og reklamevarer som kan produseres er virkelig imponerende. Vi er også trygge på at serien med nye og forbedrede funksjoner som vi har introdusert, inkludert løsningen med etterfylling av blekk, bidrar til å sikre at bedrifter holder det gående lenger, uten behov for brukerinngringrep. Det må være en fordel for ambisiøse småbedrifter som ønsker å få en konkurransemessig fordel, uten å måtte ha spesialistansatte.

SureColor SC-F500 vil være tilgjengelig i oktober.

Les videre

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01

Agfa tilføyer en ny og mindre storformatprinter til Anapurna Ciervo-serien

Anapurna Ciervo H2500 komplementerer den større Anapurna Ciervo H3200, lansert i fjor, og gir den samme eksepsjonelle allsidigheten og ytelsen i et mer kompakt format.
Anapurna-Ciervo-H2500_

Nå håper Roland DG på å gjøre seg hørt i high end-segmentet

Roland DG ønsker å ta pole position med sin nye storformatprinter. Det var budskapet da de presenterte sin nye høyvolumsprinter på Monza Formel 1-banen i Milano. Spørsmålet er om den nye maskinen med helt nytt rødt blekk er en vinner når det kommer til å konkurrere med konkurrerende grafiske hurtigkjørere.
roland-dg_9222

Fersk flatbed i fokus

I fjor høst lanserte Durst storformathybriden P5 X. Alle som er nysgjerrige på denne maskinen eller andre løsninger for digital utskrift kan ta turen til Molanders Sign and Display sin stand under Sign, Print & Promotion.
Durst P5X

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01