Epson lanserer sin første 24-tommers fargesublimeringsskriver

I forrige uke lanserte Epson sin første 24-tommers fargesublimeringsskriver, som vil komme i handelen fra oktober.

Epsons nye 24-tommers fargesublimeringsskriver SC-F500 er utviklet for at reklamebutikker, fotolaboratorier, klesprodusenter og kopieringsbutikker kan gi kundene større valgfrihet gjennom fleksibel utskrift av høy kvalitet, skriver Epson i en pressemelding.

Enten man produserer trykte telefondeksler, krus, musematter, t-skjorter eller puter, har SC-F500 rask omløpstid, pålitelighet og lave totale eierkostnader (TCO) for små bedrifter, og det krever ingen spesialkunnskap for å konfigurere, drifte eller vedlikeholde den.

SC-F500 danner en del av Epsons komplette utskriftsløsning, som omfatter blekk, programvare og papir – alt designet for å fungere i perfekt harmoni. For å bidra til at bedrifter kan håndtere kundebehov smidig, er SC-F500 laget med brukervennlighet, produktivitet og effektivitet i tankene. Dette oppnås ved hjelp av funksjoner som utfyller Epsons etablerte fargesublimeringsteknologi, inkludert:

  • Blekkløsning som kan etterfylles (140 ml-flasker kan brukes selv når du skriver ut)
  • Wi-Fi-tilkobling (Epsons første i fargesublimeringsserien)
  • Automatisk bytte av medier (enkelt bytte mellom enkeltark og rullmedier)
  • Epsons LFP Accounting Tool (for å beregne utskriftskostnader nøyaktig)
  • Beskyttelsesplate til skriverhodet (for forebygging mot støv)
  • 4,3-tommers berøringsskjerm (for brukervennlighet)

Neil Greenhalgh, produktsjef i Epson Europe, sier: –Vi er glade for å tilby denne fargesublimeringsskriveren som kommer til å åpne nye muligheter for mange små bedrifter. Dette er vår første 24-tommersskriver i fargesublimeringsutvalget. Det som er mest givende for oss er å se hvor mange apper som støttes av SC-F500 – utvalget av gaver og reklamevarer som kan produseres er virkelig imponerende. Vi er også trygge på at serien med nye og forbedrede funksjoner som vi har introdusert, inkludert løsningen med etterfylling av blekk, bidrar til å sikre at bedrifter holder det gående lenger, uten behov for brukerinngringrep. Det må være en fordel for ambisiøse småbedrifter som ønsker å få en konkurransemessig fordel, uten å måtte ha spesialistansatte.

SureColor SC-F500 vil være tilgjengelig i oktober.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Nytt blad ute

Sign & Print nummer 226 er ute, med Canons Anton Strand som…

Karibu setter nye standarder for rull-til-rull print

Stiefel Digitalprint GmbH i Lenting nær München ble nylig den første kunden som begynte å produsere på en Karibu rull-til-rull printer. Både administrerende direktør og operatør er begeistret for kvaliteten som Karibu leverer på alt materialet: –Det beste jeg noensinne har sett i rull-til-rull-print.

Publisert av: 

web-to-print: Intervju med Fabian Frenzel

Forklaringen på hvorfor WtP er et vellykket konsept, er ikke fordi online trykkerier bruker flest mulig og størst mulige trykkpresser. Disse er lett tilgjengelige i alle deler av verdenen. Den virkelige verdien av WtP er basert på en enkel idé – nemlig en brukervennlig online plattform, som pålitelig oppfyller kundenes krav.

Publisert av: 

Kvesser i alle emballasjesegmenter

Antalis kom inn på Empack-messen og viste den bredden de har i emballasjeløsninger.
– Alt fra standardløsninger, spesielle løsninger til det faktum at du kan gå fra enkle produkter til en helhet med maskiner for automatisk emballasje. Det er det vi prøver å symbolisere her, sier Fredrik Carlsson.

Publisert av: