Canon Norge signerer rammeavtale med innkjøpsorganisasjonen Tradebroker

Fra venstre, Endre Klungland, Tradebroker og Erik Soelberg, Canon Norge

Canon har signert en rammeavtale med Tradebroker på print og tilhørende tjenester for de kommende 3+2 år. Tradebroker representerer 57 store medlemsbedrifter som samlet representerer flere enn 800 selskaper og langt over 100.000 ansatte.

–Vi er meget tilfreds med å være tilbake igjen som leverandør til Tradbroker, et samarbeid som vil støtte opp under våre vekstambisjoner, sier Kim Henriksen, Director Corporate & International Accounts. Canon har 39 av Norges 100 største selskaper –Vi ser på Tradebroker som en viktig samarbeidspartner for å nå vår ambisjon om å ha et partnerskap med 50 av Norges 100 største selskaper.

Canon har som markedsleder, et sterkt utgangspunkt for å videreutvikle print- og tilhørende tjenester til Tradebroker sine medlemsbedrifter med fokus på effektivitet og lønnsomhet for medlemmene. “Print som en tjeneste” begynner å bli et begrep som flere av de store aktørene etterspør – vi er overbevist om at dette konseptet også vil bli svært interessant for Tradebroker sine medlemsbedrifter.

– Canon fremstår som en profesjonell samarbeidspartner til våre medlemsbedrifter og Tradebroker forventer et utviklende samarbeid med Canon i avtaleperioden, uttaler Endre Klungland, avtaleansvarlig i Tradebroker.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Nytt blad ute

Sign & Print nummer 226 er ute, med Canons Anton Strand som…

Karibu setter nye standarder for rull-til-rull print

Stiefel Digitalprint GmbH i Lenting nær München ble nylig den første kunden som begynte å produsere på en Karibu rull-til-rull printer. Både administrerende direktør og operatør er begeistret for kvaliteten som Karibu leverer på alt materialet: –Det beste jeg noensinne har sett i rull-til-rull-print.

Publisert av: 

web-to-print: Intervju med Fabian Frenzel

Forklaringen på hvorfor WtP er et vellykket konsept, er ikke fordi online trykkerier bruker flest mulig og størst mulige trykkpresser. Disse er lett tilgjengelige i alle deler av verdenen. Den virkelige verdien av WtP er basert på en enkel idé – nemlig en brukervennlig online plattform, som pålitelig oppfyller kundenes krav.

Publisert av: 

Kvesser i alle emballasjesegmenter

Antalis kom inn på Empack-messen og viste den bredden de har i emballasjeløsninger.
– Alt fra standardløsninger, spesielle løsninger til det faktum at du kan gå fra enkle produkter til en helhet med maskiner for automatisk emballasje. Det er det vi prøver å symbolisere her, sier Fredrik Carlsson.

Publisert av: