Canon Norge signerer rammeavtale med innkjøpsorganisasjonen Tradebroker

Fra venstre, Endre Klungland, Tradebroker og Erik Soelberg, Canon Norge

Canon har signert en rammeavtale med Tradebroker på print og tilhørende tjenester for de kommende 3+2 år. Tradebroker representerer 57 store medlemsbedrifter som samlet representerer flere enn 800 selskaper og langt over 100.000 ansatte.

–Vi er meget tilfreds med å være tilbake igjen som leverandør til Tradbroker, et samarbeid som vil støtte opp under våre vekstambisjoner, sier Kim Henriksen, Director Corporate & International Accounts. Canon har 39 av Norges 100 største selskaper –Vi ser på Tradebroker som en viktig samarbeidspartner for å nå vår ambisjon om å ha et partnerskap med 50 av Norges 100 største selskaper.

Canon har som markedsleder, et sterkt utgangspunkt for å videreutvikle print- og tilhørende tjenester til Tradebroker sine medlemsbedrifter med fokus på effektivitet og lønnsomhet for medlemmene. «Print som en tjeneste» begynner å bli et begrep som flere av de store aktørene etterspør – vi er overbevist om at dette konseptet også vil bli svært interessant for Tradebroker sine medlemsbedrifter.

– Canon fremstår som en profesjonell samarbeidspartner til våre medlemsbedrifter og Tradebroker forventer et utviklende samarbeid med Canon i avtaleperioden, uttaler Endre Klungland, avtaleansvarlig i Tradebroker.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Heidelberg: Kjempesalg, prisstigninger og positive forventninger

Tekst: Søren Winsløw | Foto: Pressefoto

Heidelberg setter opp prisene moderat og forutser at neste regnskapsår vil komme ut med svarte tall i netto etter skatt, mye takket være et godt bokmarked i Europa. Samtidig stiger hollandske Wilco frem som stor Heidelberg-kunde, de har fornyet maskinparken med ikke mindre enn 11 nye Heidelberg-presser i løpet av ett år.

Publisert av: 

Dypdykk i digitaltrykt interiørdekor – muligheter og fremtid

Tekst: Claes Nordström | Foto: Pressebilder

Den klassiske trykksaken, personalisert eller produsert i små opplag, er ingen match for digitaltrykk. Og med de forskjellige trykkteknikkene er det mulig å printe på nesten alle tenkelige materialer, noe som gir trykkerier muligheten til å skape seg vekst i nye markeder. Et av disse fremtidens markeder er interiørdesign og utforming av fysiske miljøer. Sign & Print intervjuer interiør- og dekorekspert Rachel Nunziata om hva trykkerier bør tenke på når de går inn på dette markedet.

Publisert av: 

Canon skal levere print-tjenester til Statnett de neste 3 årene

Tekst: Roger Stormo | Foto: Canon

Statnett har inngått avtale med Canon om en tjenesteavtale «Print as a Service» (Print som en tjeneste). Avtalen inneholder drift av 230 multifunksjonsmaskiner med tilhørende sikker-print-løsning, i tillegg til bemanning fra Canon på større lokasjoner og landsdekkende service. Avtaleperioden er på 3 år og har en verdi på 15 millioner kroner.

Publisert av: