Konica Minolta fortsetter inn på etikettmarkedet

Konica Minolta tegnet mange kontrakter på Labelexpo – etikettmessen i Brüssel.

Etter oppkjøpet av MGI har Konica Minolta full fart på vei inn til etikettmarkedet for digitaltrykk.

MGIs maskiner har typisk vært preget av den høye kvaliteten, mens Konica Minolta har mer av den industrielle kunnskapen som kreves for å oppnå konkurransedyktige hastigheter.

Med den nye AccurioLabel 230, som ble lansert på Labelexpo i Brüssel, har de fått en maskin som faktisk er nesten dobbelt så rask som forgjengeren. Med over 20 meter per minutt klarte Konica Minolta også å få det til å knitre i ordrebøkene. Syv linjer ble solgt under messen – de fleste til Tyskland, men også noen til Frankrike og Italia.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Nytt blad ute

Sign & Print nummer 226 er ute, med Canons Anton Strand som…

Karibu setter nye standarder for rull-til-rull print

Stiefel Digitalprint GmbH i Lenting nær München ble nylig den første kunden som begynte å produsere på en Karibu rull-til-rull printer. Både administrerende direktør og operatør er begeistret for kvaliteten som Karibu leverer på alt materialet: –Det beste jeg noensinne har sett i rull-til-rull-print.

Publisert av: 

web-to-print: Intervju med Fabian Frenzel

Forklaringen på hvorfor WtP er et vellykket konsept, er ikke fordi online trykkerier bruker flest mulig og størst mulige trykkpresser. Disse er lett tilgjengelige i alle deler av verdenen. Den virkelige verdien av WtP er basert på en enkel idé – nemlig en brukervennlig online plattform, som pålitelig oppfyller kundenes krav.

Publisert av: 

Kvesser i alle emballasjesegmenter

Antalis kom inn på Empack-messen og viste den bredden de har i emballasjeløsninger.
– Alt fra standardløsninger, spesielle løsninger til det faktum at du kan gå fra enkle produkter til en helhet med maskiner for automatisk emballasje. Det er det vi prøver å symbolisere her, sier Fredrik Carlsson.

Publisert av: