Kvesser i alle emballasjesegmenter

Gjengen fra Antalis var forventningsfulle foran Empack 2. – 3. oktober, idet messen var i ferd med å åpne portene.

Antalis kom inn på Empack-messen og viste den bredden de har i emballasjeløsninger.
– Alt fra standardløsninger, spesielle løsninger til det faktum at du kan gå fra enkle produkter til en helhet med maskiner for automatisk emballasje. Det er det vi prøver å symbolisere her, sier Fredrik Carlsson.

Antalis er en erfaren utstiller på Empack-messen. Fredrik Carlsson, salgssjef i Antalis innen forretningsområdet Packaging, sier at de investerer stort i å kommunisere at Antalis-serien dekker det meste av det kundene ønsker.

– Enten det er en e-detaljist eller tung industri, vi er like godt egnet for alle de segmentene.

Fredrik Carlsson fremhever Antalis kunnskap innen emballasjeområdet.

– Jeg tror det handler veldig mye om kompetansen. Det er tross alt sant at alle våre kolleger i bransjen har mer eller mindre samme rekkevidde. Men så handler det mer om å utvikle sine eksisterende kunder og finne nye måter med nye kunder. Der synes jeg vi er gode, sammen med fantastisk lager og logistikk der vi alltid leverer innen 24 timer etter produktene vi har på lager, noe som betyr en veldig sterk sikkerhet for kunden, sier Fredrik Carlsson.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Nytt blad ute

Sign & Print nummer 226 er ute, med Canons Anton Strand som…

Karibu setter nye standarder for rull-til-rull print

Stiefel Digitalprint GmbH i Lenting nær München ble nylig den første kunden som begynte å produsere på en Karibu rull-til-rull printer. Både administrerende direktør og operatør er begeistret for kvaliteten som Karibu leverer på alt materialet: –Det beste jeg noensinne har sett i rull-til-rull-print.

Publisert av: 

web-to-print: Intervju med Fabian Frenzel

Forklaringen på hvorfor WtP er et vellykket konsept, er ikke fordi online trykkerier bruker flest mulig og størst mulige trykkpresser. Disse er lett tilgjengelige i alle deler av verdenen. Den virkelige verdien av WtP er basert på en enkel idé – nemlig en brukervennlig online plattform, som pålitelig oppfyller kundenes krav.

Publisert av: 

Kvesser i alle emballasjesegmenter

Antalis kom inn på Empack-messen og viste den bredden de har i emballasjeløsninger.
– Alt fra standardløsninger, spesielle løsninger til det faktum at du kan gå fra enkle produkter til en helhet med maskiner for automatisk emballasje. Det er det vi prøver å symbolisere her, sier Fredrik Carlsson.

Publisert av: