Neopost bytter navn til Quadient

Neopost, kjent fra grafisk bransje som leverandør av maskiner for etterbehandling og ferdiggjøring, annonserte 23.09.19 at de endrer navn til Quadient.

Den nye merkevarestrategien gjenspeiler firmaets forpliktelse til å hjelpe kunder med å bygge tette og mer personlige kunderelasjoner på tvers av kanaler og i alle møtepunkter, tradisjonelle som digitale, hevder selskapet i en pressemelding.

Verden utvikler seg og kundens forventninger utvikles i takt med den. For å møte det stadig økende kravet til tilgjengelighet samt bygge sterke og langvarige relasjoner med kundene, kreves det et fokus utover tradisjonelle fysiske kommunikasjonsmåter. Dagens kunder forventer raske og enkle løsninger på sine behov. De vil ha personlige, lett tilgjengelige, konsistente, meningsfulle og sikre kundeopplevelser – uansett kanal.

Å samles under et nytt og globalt anerkjent varemerke forsterker firmaets fokus på bærekraftig vekst og kontinuerlige engasjement for å levere innovative løsninger.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Nytt blad ute

Sign & Print nummer 226 er ute, med Canons Anton Strand som…

Karibu setter nye standarder for rull-til-rull print

Stiefel Digitalprint GmbH i Lenting nær München ble nylig den første kunden som begynte å produsere på en Karibu rull-til-rull printer. Både administrerende direktør og operatør er begeistret for kvaliteten som Karibu leverer på alt materialet: –Det beste jeg noensinne har sett i rull-til-rull-print.

Publisert av: 

web-to-print: Intervju med Fabian Frenzel

Forklaringen på hvorfor WtP er et vellykket konsept, er ikke fordi online trykkerier bruker flest mulig og størst mulige trykkpresser. Disse er lett tilgjengelige i alle deler av verdenen. Den virkelige verdien av WtP er basert på en enkel idé – nemlig en brukervennlig online plattform, som pålitelig oppfyller kundenes krav.

Publisert av: 

Kvesser i alle emballasjesegmenter

Antalis kom inn på Empack-messen og viste den bredden de har i emballasjeløsninger.
– Alt fra standardløsninger, spesielle løsninger til det faktum at du kan gå fra enkle produkter til en helhet med maskiner for automatisk emballasje. Det er det vi prøver å symbolisere her, sier Fredrik Carlsson.

Publisert av: