Neopost, kjent fra grafisk bransje som leverandør av maskiner for etterbehandling og ferdiggjøring, annonserte 23.09.19 at de endrer navn til Quadient.
Den nye merkevarestrategien gjenspeiler firmaets forpliktelse til å hjelpe kunder med å bygge tette og mer personlige kunderelasjoner på tvers av kanaler og i alle møtepunkter, tradisjonelle som digitale, hevder selskapet i en pressemelding.
Verden utvikler seg og kundens forventninger utvikles i takt med den. For å møte det stadig økende kravet til tilgjengelighet samt bygge sterke og langvarige relasjoner med kundene, kreves det et fokus utover tradisjonelle fysiske kommunikasjonsmåter. Dagens kunder forventer raske og enkle løsninger på sine behov. De vil ha personlige, lett tilgjengelige, konsistente, meningsfulle og sikre kundeopplevelser – uansett kanal.
Å samles under et nytt og globalt anerkjent varemerke forsterker firmaets fokus på bærekraftig vekst og kontinuerlige engasjement for å levere innovative løsninger.