Verdensnyheten SEGO Lyskasser

PUBLISERT: 9 januar 2020
OPPDATERT: 9 januar
Markedsmateriell og Reklame AS har gleden av å introdusere verdensnyheten SEGO Lyskasser.

Markedsmateriell og Reklame AS har sikret seg eksklusive salg og importrettigheter i Norge av SEGO lyskasser og har opplevd en voldsom mottakelse blant flere av sine største kunder. Firmaet sier i en pressemelding at de mener at SEGO lyskasser er produktet som best kombinerer pris med design og kvalitet.

LED lyskassesystemet SEGO kan leveres i mange ulike størrelser og er enkelt, innovativt og intuitivt i bruk. Med ulike tilbehør som hylleløsninger og skjermbraketter er også systemene fleksible og skalerbare og kan enkelt tilpasses brukerens behov. Systemene er i særdeles høy kvalitet og laget i aluminium med integrerte UL sertifiserte LED-lys fra Osram med magnetiske kontakter for enkel tilkobling av strøm til profilen.

SEGO lyskasser er gjennomtenkt til hver minste detalj og monteres i sin helhet på noen få minutter uten bruk av verktøy. Takket være mange av dens innovative løsninger vil man blant annet ved bruk integrerte hendler på profilene alltid koble bunn- og sideprofilene med riktig styrke, noe som både bidrar til å unngå feilmontering og slitasje. Materialet på printmediet er av høyeste kvalitet og det best egnede for lyskasser og kommer ferdig levert med påsydde silikonlister tilpasset profilens dybde.

Alle systemer kjøpt komplett blir levert med en slitesterk transportkoffert med doble hjul på hver side i front og støtteben på baksiden. Innsiden er av formkuttet skum som holder alle deler beskyttet og organisert under transport og oppbevaring.

Videre heter det i presseskrivet at SEGO frittstående LED lyskasser er i en særdeles høy kvalitet og passer alle som ønsker å fremme sitt budskap på en moderne og salgsfremmende måte. Lyskassene er frittstående og monteres i sin helhet på noen få minutter uten bruk av verktøy. Sego lyskasser finnes i mange ulike størrelser og kan enkelt tilpasses brukerens behov. Ønsker du muligheten for å legge til hyller eller tv-skjermer kan firmaet også levere det som trengs av fester til dette.

SEGO lyskasser passer utmerket til både dag- og kveldsbruk på en rekke ulike områder, avslutter Markedsmateriell og Reklame AS.

Les videre

Ålgård Offset handlet for 12 millioner på Drupa

Ålgård Offset investerte 12 millioner kroner i ny stiftemaskin fra Müller Martini på Drupa-messen.
aalgaard-drupa1

HP lover nyheter om storformat til høsten

På HPs stand under Drupa var det nyheter i Indigo- og PageWide-seriene som skulle være mest i søkelyset. Men snart loves det nyheter også i storformatsegmentet.
HP-Paula-1024x683

EFI tenker utenfor boksen – lanserer unikt system for esketrykk

På Drupa presenterte EFI en løsning sammen med Packsize for personalisert fullfargetrykk på bølgepappemballasje - men også andre inkjetnyheter.
EFI-3-1024x683

Ricoh: «Alle vil se utviklingen på inkjetsiden»

Bli med Sign&Print på en omvisning blant raske jaguarer, ørner og kraftige drager på Drupa-messen. Hva snakker vi om? Ricohs nye maskinavatarer selvfølgelig!
ricoh-DSC0676

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324