Messen utsettes til neste år

PUBLISERT: 11 juni 2020
OPPDATERT: 11 juni
Sign, Print & Promotion-messen flyttes til samme tid i 2021

Sign, Print & Promotion messen, som var planlagt til september i år, flyttes til 15. og 16. september 2021. Dette på grunn av den usikkerheten som er rundt koronaviruset, smitterisiko og myndighetenes fremtidige anbefalinger.

Messen flyttes altså ett år fremover. Våre utstillere har sagt seg fornøyd med dette, og de stands som er booket blir der de var tenkt å være. Så ingen endring på hallplanen. Det eneste som skjer er at messen flyttes ett år fremover. Vi ønsker alle som hadde tenkt seg dit i år velkommen til Hellerudsletta neste år!

Hva med nyhetene som skulle ha vært presentert på årets messe?

Det blir likevel en anledning til å skaffe seg informasjon om årets nyheter via høstnummeret av Sign & Print. I det bladet har vi nemlig satt oss fore å presentere de nyhetene som alle skulle ha vist på messen i år. Høstnummeret kommer ut den 8. september. Selvsagt kommer vi også til å presentere nyheter i våre nyhetsbrev og på nettstedet.

Les videre

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324

Ålgård Offset handlet for 12 millioner på Drupa

Ålgård Offset investerte 12 millioner kroner i ny stiftemaskin fra Müller Martini på Drupa-messen.
aalgaard-drupa1

Taktile bilder på utstilling i Oslo

Norges Blindeforbund og Canon står bak en unik fotoutstilling på Deichmann Bjørvika i Oslo fra 27.-30. juni.
world-unseen

Stor etikettspesial: Mange vil ha en bit av kaka

Etikettindustrien er samlet sett en robust og stabil bransje med mange år med global vekst. Nå melder flere aktører seg på.
etikettspesial-3-xeikon

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324