Heidelberg møter kundene digitalt

Heidelberg inviterer til innovasjonsuke – digitalt.

Fra 19. til 23. oktober inviterer Heidelberg til innovasjonsuke, hvor de presenterer aktuelle nyheter innen segmentene kommersiell-, etikett- og emballasjetrykk, og viser potensialet i digitaliseringen av prosesser.

Det blir en digital begivenhet med en-til-en-kundetilgang tilgjengelig via en ny “myHD”-app.

Innovasjonsuken markedsføres under mottoet “Unfold your potential”, og Heidelberg vil vise det potensialet som digitaliseringen av ​​prosessene i kommersielle, etikett- og emballasjetrykk-segmentene betyr for brukerne. Målet er å øke trykkerienes produktivitet og konkurranseevne, skriver Heidelberg i pressemeldingen. Virksomheten vil presentere svar på utfordringer i den trykte medieindustri, og hvordan man kan ruste bransjen bedre til fremtiden: med innovative teknologier, nye forretningsmodeller og end-to-end-løsninger for å styrke yteevnen.

Heidelberg ønsker å informere sine kunder om den nyeste utviklingen raskt, fleksibelt og kontinuerlig og å gi støtte til investeringsbeslutninger også i tider med Covid-19, gjennom digitale formater med presentasjoner om produkter og innovasjoner.

Mer enn 35 land inviteres til å delta i den digitale innovasjonsuken, hvor alle deltakere får mulighet til å stille spørsmål, på samme måte som om det hadde vært et fysisk møteroom. Det er gratis å delta, og registrering skjer via appen myHD, som kan lastes ned fra f.eks. App store.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Inngangsmodell for industrielt tekstiltrykk

Tekst: Claes Nordström |

Med sin Monna Lisa ML-8000 retter Epson seg primært mot firmaer som ønsker å ta steget inn i industriell tekstiltrykk. Den nye inkjetmaskinen har en utskriftsbredde på 1,8 meter, er utstyrt med åtte nyutviklede Precision Core-skrivehoder, og forventes å ha en hastighet på opptil 155 kvadratmeter i timen. Den nyeste generasjonen printhoder fra produsenten Epson, […]

Publisert av: