Kodak hylles for maskiner og blekk

PUBLISERT: 22 oktober 2020
OPPDATERT: 22 oktober
Fem produkter i Kodaks inkjet-segment premiert av det uavhengige forskningsinstituttet Keypoint Intelligence. Foto: Pressebilde

Kodak tok med seg fem priser i kategorien Produksjonstrykk ved forskningsinstituttet Keypoint Intelligence Buyers Labs-konkurranse «Outstanding Achievement Awards 2021».

The Outstanding Achievement Awards 2021-konkurransen anerkjenner produkter eller tekniske løsninger som skiller seg ut med egenskaper som innovasjon og brukervennlighet.

Fem seire
Fem av sytten premieringer har blitt tildelt produkter innen Kodaks inkjetsegment som kjennetegnes av kontinuerlig inkjet-teknologi. Listen inkluderer Kodak Ultra 520 inkjet, Kodak Prosper Plus Imprinting Systems og Kodak Prosper QD Packaging Blekk og Film Optimizer Agent.

Felles løsning får skryt
I tillegg til disse tre har Kodak også mottatt en pris for en maskin utviklet sammen med den italienske Uteco Group. Dette gjelder den digitale emballasje-trykkpressen Sapphire Evo W med Kodaks Stream inkjet-teknologi, og Sapphire Evo W med Kodaks Ultrastream inkjet-teknologi.

Les videre

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01

«DTF har vært en suksess for oss»

Tekstiltrykk med DTF (direct-to-film) er hett. Det vet Stein Raaness, som har solgt mer enn 40 DTF-printere fra Sublistar de siste årene.
Raaness

Flere spennende nyheter på Packnorth Award 2025

Nå er Packnorth Award 2025 åpnet. Siden 1. februar kan bidrag sendes inn til Nordens største emballasjekonkurranse. I år har konkurransen flere nyheter i form av nye kategorier og internasjonal deltakelse i juryen.
Pris-1024x683

Nå håper Roland DG på å gjøre seg hørt i high end-segmentet

Roland DG ønsker å ta pole position med sin nye storformatprinter. Det var budskapet da de presenterte sin nye høyvolumsprinter på Monza Formel 1-banen i Milano. Spørsmålet er om den nye maskinen med helt nytt rødt blekk er en vinner når det kommer til å konkurrere med konkurrerende grafiske hurtigkjørere.
roland-dg_9222

Siste nytt

NIZE storsatser med nytt innen print og skjæring

Det nye året begynte med en stor maskinlansering – swissQprints femte generasjon Nyala. Sign, Print & Promotion er en av de første messene som viser Nyala 5, så pass på å besøke forhandleren NIZE equipments stand for å se nærmere på denne planskriveren.
Nize messe

Nye medlemmer i L-Shop-familien

Som en del av sin vekststrategi har tekstilgrossisten L-Shop-Team kjøpt opp varemerkene Mantis og Babybugz. Dette skal styrke selskapets posisjon i segmentet skreddersydde klær.
Prama takes a look at the latest African organic cotton Babybugz production_Mantis World_LR-0012

Finn ut hva DTF er

Det finske selskapet Siirtokuva selger DTF-transfers under varemerket WTF is DTF, og kommer til Sign, Print & Promotion for første gang for å ekspandere på det norske markedet.
WTF is DTF webb

Canon slår på stortromma på Hunkeler Innovation Days

Under temaet "The Power to Move" vil Canon vise frem hvordan digitalprint kan bringe mennesker og bedrifter fremover, og hvordan vellykkede merkevarer og trykkerier utnytter Canons teknologier, tjenester og støtte.
canon_prostream_3000_01