Antalis-konkurransevinnere

PUBLISERT: 11 desember 2020
OPPDATERT: 11 desember

«Lift Your Business With Us» konkurransen til papirgrossisten Antalis  er avsluttet, og de 22 vinnerne er kåret.

Etter en tre måneders intensiv periode, er årets konkurranse i grafisk bransje nå avgjort. Vinnerne av premiene, blant annet en helt ny HP latex printer samt en makeover av kontoret, er kåret blant de ca. 200 trykkeriene som har deltatt i Antalis Business Booster i hele Skandinavia.

– Antalis sier takk til alle engasjerte deltagere! kommenterer salgsdirektør Espen Johansen. –Formålet var å takke og feire alle våre gode, lojale kunder med en konkurranse fylt med flotte premier som kan bidra positivt i deres virksomhet. Målet var å gi ny energi til trykkeriene, noe vi alle har behov for i dette spesielle året, mener salgsdirektør Johansen.

Den 30. november avsluttet konkurransen. Alle de 22 norske vinnerne er nå kåret, og premiene er på vei. Totalt utdeles 80 premier i Skandinava og alle premiene er valgt ut med et spesielt formål.

– Premiene er valgt ut for å kunne motivere og utvikle firmaene fremover. Derfor er førstepremien for eksempel en helt ny HP Latex Printer. Antalis håper at premiene virkelig får motivert bransjen og skapt energi.

Er du nysgjerrig på hvem som har vunnet? Vinnerne har fått beskjed direkte, men følg denne lenken for å se topp 5.

Les videre

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324

Taktile bilder på utstilling i Oslo

Norges Blindeforbund og Canon står bak en unik fotoutstilling på Deichmann Bjørvika i Oslo fra 27.-30. juni.
world-unseen

Stor etikettspesial: Mange vil ha en bit av kaka

Etikettindustrien er samlet sett en robust og stabil bransje med mange år med global vekst. Nå melder flere aktører seg på.
etikettspesial-3-xeikon

Sceneprogrammet for Scanpack 2024 er her!

Sceneprogrammet for Scanpack, Skandinavias største emballasjemesse, som finner sted på Svenska Mässan i Gøteborg 22. – 25. oktober, slippes nå. I tillegg til utstillingen med 400 utstillere vil de besøkende få tilbud om et omfattende sceneprogram med nærmere 100 programpunkter.
Talare-pa-Scanpack-SVx

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324