Antalis-konkurransevinnere

“Lift Your Business With Us” konkurransen til papirgrossisten Antalis  er avsluttet, og de 22 vinnerne er kåret.

Etter en tre måneders intensiv periode, er årets konkurranse i grafisk bransje nå avgjort. Vinnerne av premiene, blant annet en helt ny HP latex printer samt en makeover av kontoret, er kåret blant de ca. 200 trykkeriene som har deltatt i Antalis Business Booster i hele Skandinavia.

– Antalis sier takk til alle engasjerte deltagere! kommenterer salgsdirektør Espen Johansen. –Formålet var å takke og feire alle våre gode, lojale kunder med en konkurranse fylt med flotte premier som kan bidra positivt i deres virksomhet. Målet var å gi ny energi til trykkeriene, noe vi alle har behov for i dette spesielle året, mener salgsdirektør Johansen.

Den 30. november avsluttet konkurransen. Alle de 22 norske vinnerne er nå kåret, og premiene er på vei. Totalt utdeles 80 premier i Skandinava og alle premiene er valgt ut med et spesielt formål.

– Premiene er valgt ut for å kunne motivere og utvikle firmaene fremover. Derfor er førstepremien for eksempel en helt ny HP Latex Printer. Antalis håper at premiene virkelig får motivert bransjen og skapt energi.

Er du nysgjerrig på hvem som har vunnet? Vinnerne har fått beskjed direkte, men følg denne lenken for å se topp 5.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


Skoleverket favoriserer digitale løsninger til tross for at forskningen viser at papir er best

Tekst: Roger Stormo |

I en artikkel før jul retter magasinet Kapital søkelyset mot innkjøpet av læremidler i skolen. På fire år fra 2015 til 2019 økte digitalandelen fra 11 til hele 34 prosent. Forskning tilsier imidlertid at innlæring er mye bedre når man leser fra papir enn fra digitale medier. Hva er det som gjør at skoleverket ikke lytter til forskning i dette spørsmålet?

Publisert av: 

Sign&Print Connect: Konica Minolta viser bredden

Tekst: Claes Nordström |

Nye maskiner, programvare og etterbehandlingsløsninger. Det blir den røde tråden når Konica Minolta lader opp for Sign & Print Connect: – Vi vil fortsette med det vi gjorde på forrige Sign & Print Scandinavia da vi slo på stortromma – at vi er så mye mer, sier sjef for forretningsområdet, Roy Spennare.

Publisert av: 

Trykt elektronikk på fremmarsj

Tekst: Roger Stormo |

Trykkeribransjen kan gjøre mer enn kommersielle jobber, emballasje eller storformatplakater. Trykt elektronikk er en milliardindustri og kommer mer og mer i fokus, spesielt trykte og fleksible sensorer. Sign & Print spør Matthew Dyson, teknisk analytiker i ID Tech Ex, om hvilke trykkerier som kan dra nytte av denne utviklingen, og hvilken kunnskap som kreves.

Publisert av: 

Antalis: Fokus på miljø og storformat

Den grafiske leverandøren Antalis vil finpusse til siste detalj på hva de vil vise fra sitt sortiment, når de stiller ut på den digitale messen Sign & Print Connect. Det er imidlertid sikkert at leverandøren av papir, emballasjeløsninger og materialer for trykking vil fokusere på to deler – storformat og miljø. – Vi snakker om […]

Publisert av: 

På agendaen: Tekstil-, etikett- og emballasjetrykk

Tekst: Claes Nordström |

Lars Haargard, landssjef for Oki i Danmark, sier at de har gjennomgått en stor strategiendring, fra en vanlig produsent av printere til en spesialist innen utvalgte trykkløsninger. Det inkluderer flere for det grafiske segmentet. Han sier at tre hovedområder vil utgjøre selve kjerneinnholdet i selskapet når selskapet viser frem produkter på den digitale messen Sign & Print Connect 9-11. februar.

Publisert av: 

“Inspirerende, innovativt og severdig”

Tekst: Claes Nordström | Foto: Pressebilder

Vi presenterer noen av utstillerne på den kommende Sign & Print Connect -messen 9.-11. februar. Den arrangeres av svenske Sign & Print, men er åpen for besøkende og utstillere fra hele Norden. I denne artikkelen forteller den svenske Canon-sjefen litt om deres planer for den virtuelle messen.

Publisert av: