tirsdag 2. mars – uke 9
45 år gamle Kenneth Hverven er det nyeste tilskuddet i Canon Norges Professional Print Team. Han er utdannet grafiker i og har i sin tid i bransjen bl.a. jobbet hos flere store reklamebyråer og de siste årene som selger hos et av Oslos største trykkerier.
Kenneth Hverven (45) er ny salgsmedarbeider hos Canon Norge i deres Professional Print avdeling. Han skal betjene kunder på Romerike/Innlandet og Østfold. Hverven er utdannet grafiker i “bunnen”. Han har i sin tid i bransjen bl.a. jobbet hos flere store reklamebyråer og de siste årene som selger hos et av Oslos største trykkerier. Hans uttalte ambisjon i Canon er å “sette fotavtrykk som partner for sine kunder, med glimt i øyet og sammen med de jobbe for gode forretningsutviklende løsninger”. Målet er at kundene hans får mulighet til å bli enda mer lønnsomme og effektive med bl.a. Canons imagePRESS teknologi. I en pressemelding fra Canon heter det at de ser frem til å få Kenneth inn som en ressurs i teamet og ser frem til hans bidrag til å forme Canon Professional Print inn i fremtiden.
De internasjonale messene er avlyst, men 10. – 12. mai arrangeres en nordisk, digital messe med fokus på emballasje og e-handel. Det er AGI-forlaget med Pack Sweden som arrangerer og tidsskriftet nord emballage er involvert i markedsføring og regi av foredragene. Messen har fått navnet Packnorth.
Canon utvider nå sin populære imagePROGRAF TX-serie med fem nye storformatskrivere. Produsenten mener disse setter en ny standard for CAD-, GIS- og plakatutskrifter. Samtidig lanseres Canons til nå raskeste imagePROGRAF-serie, TZ-30000, med to modeller.
Publisert av:Canon Europa har via et uavhengig byrå intervjuet for det meste sluttkunde-utskriftskjøpere og resultatet foreligger i form av en rapport som avsluttes med et 10-punkts program for å skape merverdi for trykkerienes kunder.
Publisert av:45 år gamle Kenneth Hverven er det nyeste tilskuddet i Canon Norges Professional Print Team. Han er utdannet grafiker i og har i sin tid i bransjen bl.a. jobbet hos flere store reklamebyråer og de siste årene som selger hos et av Oslos største trykkerier.
Publisert av: