Sign, Print & Promotion 2021

PUBLISERT: 9 august 2021
OPPDATERT: 9 august

Tøft å starte opp igjen etter en lang og herlig sommer?

Nå kan du glede deg til den 20. og 21. oktober, for da blir det møte for hele bransjen. Velkommen til spennende messe, viktige foredrag og herlig musikk og mat på kvelden.

Reserver din gratis plass her!

På Sign, Print & Promotionmessen den 20. og 21. oktober i Oslo sier vi velkommen til alle med coronapass eller fersk test. Sammen skaper vi en boble hvor leverandører og besøkende treffes i sikre former. Vi skal sammen se tusenvis av produkter og nytt utstyr, lytte til foredrag og ha en fin kveld med hverandre.

Vi starter onsdag morgen den 20. oktober klokken 9.00 og holder på til 17.00. Hele dagen er gratis. Du bare melder deg på på sipp.no, så er alt klart.

Klokken 17.00 duker vi opp med buffét og lytter til live musikk i noen herlige timer. Dette til selvkost.

På natten kan du velge å bo på nybygde Moxy hotel, som er sammenbygd med messen. Og der har du en spesialpris på 995 kroner. Bare benytt denne lenken.

Torsdag åpner messen igjen klokken 9.00 og holder åpent helt til klokken 16.00. Da har du muligheten til å igjen teste nye materialer og maskiner. Du kan snakke med leverandører og lytte til ennå flere spennende seminarer av og med erfarne fagfolk. Også torsdagen er det helt gratis å gå på messen.

Velkommen den 20. og 21. oktober. Vi ser frem til å treffe deg.
Gå allerede nå inn og meld deg kostnadsfritt på her.

Les videre

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324

Ålgård Offset handlet for 12 millioner på Drupa

Ålgård Offset investerte 12 millioner kroner i ny stiftemaskin fra Müller Martini på Drupa-messen.
aalgaard-drupa1

Taktile bilder på utstilling i Oslo

Norges Blindeforbund og Canon står bak en unik fotoutstilling på Deichmann Bjørvika i Oslo fra 27.-30. juni.
world-unseen

Stor etikettspesial: Mange vil ha en bit av kaka

Etikettindustrien er samlet sett en robust og stabil bransje med mange år med global vekst. Nå melder flere aktører seg på.
etikettspesial-3-xeikon

Siste nytt

Merkur Grafisk og Canon inngår strategisk grønt samarbeid

Merkur Grafisk har som en del av bærekraftforpliktelsen inngått et strategisk partnerskap med Canon. Et samarbeid som er synliggjort gjennom anskaffelsen av en høyhastighets inkjetpresse, og som markerer et betydelig steg i implementeringen av gruppens grønne strategi.
canon_merkur-kopi

GV Reklame doblet omsetningen

Verdal-baserte GV Reklame doblet omsetningen nesten uten nyansettelser. Det takket være investeringer i ny Canon-teknologi, mener daglig leder for firmaet, Ole Gunnar Vestvik.
GV-Reklame

Mulighetene med KI er store, men det er også utfordringene

I vår artikkelserie om kunstig intelligens (KI) i den grafiske bransjen snakket vi med Adrian Mayr som er direktør for produktledelse hos Müller Martini. De er kjent for å produsere ferdiggjøringsutstyr i industriell skala.
Adrian-Mayr-pfc-bearb

Klima- og miljøministeren stiller til emballasjeprat med næringslivet

EU har vedtatt ny forordning om emballasje og emballasjeavfall, og Miljødirektoratet jobber med endringer i den norske produsentansvarsordningen. Hva vil dette bety for næringslivet, og hvordan kan næringsliv, industri og myndigheter samarbeide for å nå målene?
foto-ntb-kommunikasjon-andreas-bielland-eriksen-scaled-e1697451622324